Thursday, March 22, 2012

Negara K - part 1

benda dah nak dekat sebulan baru tergedik-gedik nak cerita.
sebab tak ada mood nak menaip panjang-panjang walaupun tak ada la busy mana pun. 
 seperti yang diketahui, oh ke korang tak tahu? eh aku ada cakap dah kan.
aduyai tu la lama tak post entry baru sampai lupa. nyanyuk!
aku datang ke Korea selama 1 semester untuk program pertukaran pelajar.
weehooooo!!!! tak sangka weyh aku dah sampai Korea. 
tetiba happy pulak Laila masa kau taip benda ni padahal punya la jiwa kacau sepanjang dok sini apa kes? 
hikhikhik. 

aku ada banyak gambar tapi aku upload sikit je. nanti kata nak menunjuk pulak kan.
tapi dah kata blog aku kan. AAK?
aku memang malas nak menaip ni, so tengok gambar je la. =))
 oh gambar pun tak tersusun. main campak ja ni. XD

ni pintu masuk ke dorm. canggih la. sebab kena scan dulu access card baru boleh masuk. pak guard pun ada tepi tu tapi tak ada la aku nak tangkap gambar kan. apa ke gila?
ni floor aku. nasib baik dapat 1st floor. tak ada la seksa sangat. eh tapi ada lif tau sebab dorm ni 7 tingkat. so dorm dia ada 1 ja memanjang ala rumah panjang. pompuan punya dorm kat tengah2, diapit kiri kanan oleh dorm lelaki. ngehngehngeh.
 hah ni bilik aku. dikongsi bersama Erica. kawan2 aku semua tau mana satu katil aku bila dorg tengok Spongebob tu. =.=' merata-rata aku bawak benda kuning tu.kesayangan tuh! cuba tengok tingkap bilik tu, comel kan? tengok owners bilik tu la. eh? sini tak ada Wifi, so nak online kena guna cable LAN. memang laju terbaik tertarik kau memang debomm la internet ni punya laju. memang kalah Malaysia tertiarap terus. dan tengok kerusi like a boss tu. nak kata apa lagi. better dari UM la ceritanya.

ni masa Welcoming Party tu. aku dengan buddy aku yang tercantik- Sohyun. Farah dengan buddy dia jugak- Hyun Young. Wawa kesorangan sebab buddy dia ada hal.
lepas habis majlis. Erica dengan Wawa dengan hadiah bertuah mereka. tak rugi bawak dorang. bertuah rupanya.haha. Wawa dapat raket badminton, Erica dapat megi 1 kotak. cukup bekalan untuk 4 bulan kat sini.
ni makanan masa parti tu. seafood banyak gila! sedap2 pulak tu.kitaorang apa lagi bedal la. bukan senang tu nak makan banyak2. ni sebahagian daripada makanan yang ada la. gambar lain mana tah cari tak jumpa.

hah ni pulak muka budak mana tah. tiba-tiba bahagia dapat makan banyak. tak paham aku.
ni masa baru sampai kat Incheon airport. suhu waktu ni -1 darjah Celcius. ini serius! nampak muka bahagia kan semua padahal letih. oh kitaorang sampai malam, dorg dari UOS pulak pick up keesokkannya pukul 2 petang, nah kau merasa tido kat airport dengan sejuk-sejuk gedi tu. padan muka aku. nasib baik airport ada wifi. at least tak ada la boring sangat kan.
naik train nak ke tempat imigresen. lagi muka bahagia.
bersama En Nas di kiri dan Bos dia di kanan. dia la penyebab aku sampai kat Korea ni. so kena buat baik-baik dengan dia. padahal......! bertekak je dengan dia. XD ni before taklimat dua hari lepas sampai Korea. 



tu baru cerita dua hari kat Korea. banyak lagi nak story. tunggu yeeeee! *ceh bajet ada orang nak tunggu hang lettew*

No comments: