Sunday, April 29, 2012

Negara K - Yeouido Hangang Festival

sekarang dah masuk Spring. yay! 
bunga-bunga berguguran gitu.
mula-mula masuk spring memang sejuk gila. biasa la global warming kan.
iklim kacau bilau. grrr!

pertengahan April tiap-tiap tahun akan ada Cherry Blossom Festival.
kiranya waktu ni bunga-bunga sakura akan berkembang dengan jayanya
dan couple-couple akan pulun bergambar pegi memeriahkan suasan dan buat orang single jeles. eh?
Fara dan Wawa dah pegi hari Jumaat tu tapi bunga tak berkembang lagi katanya.
so aku dan Erica decide nak pegi Selasa depannya. nak tengok bunga berkembang-kembang

tetiba malam Jumaat tu tengok si Malin tweet SHINee nak datang festival tu hari Sabtu.
aku terus... zapppp!
SHINee weyh! Onew oppa aku weyh! rugi ouh tak pegi.
then aku terus tweet si Eida ni. dia tak balas pulak.
aku pun pulun la check kat website SHINee pukul berapa dorang pegi situ.
dorang buat show pukul 6 petang. 



dah malam! tapi angin yang sejuk. semua dah tak tahan tapi still buat cool!

lepas Subuh aku pun pikir nak pegi ke tak. Erica keluar pulak kan.
si Wawa kata pegi ja la, tapi malas pegi sorang.
Eida pulak tak balas tweet aku.
dalam pukul 1 petang aku berbalas-balas tweet dengan Eida
mula -mula dia tak pegi sebab nak test katanya
dalam dok balas-balas tweet tiba-tiba dia tweet aku kata dia pegi
hell no!!!!
terus aku chat si Fara, tanya nak teman aku ke tak.
nasib baik dia dengan Wawa nak pegi lagi sekali.
dua hari berturut-turut
4.30 petang gerak keluar. telinga aku dah bersumbat dengan MP3
laju ja aku jalan. sampai kat subway. aku sempat naik tapi Wawa dan Fara tak sempat naik.
nasib baik aku ingat macam mana nak pegi sana.
last-last sorang jugak aku pegi. memang aku alone la sampai la sana
pegi tengok konsert, sampai habis konsert baru la jumpa budak-budka Inha.
:D lepas tu terus kena bahan dnegan Fara dan Wawa.



dah nak gerak balik. tapi still ramai orang kat situ. aku tak tau la depa ni tak reti sejuk ke apa.

senja

dengan Fara

SHINee!!!!!!!

Shinhwa!
group Shinhwa ni last tau perform
mula-mula masa dorang masuk, aku tak tau group mana ni.
lepas kamera fokus kat Eric baru la aku tau. hewhew

SHINee!!! lagi!
aku ada rakam video dorang perform.
disebabkan kamera aku tak boleh nak zoom sampai ke stage
biasa la bukan kamera DSLR.
so aku punya tangan pegang kamera dan aku fokus ke arah skrin besar kat tepi
tapi mata aku tumpu kat stage ja
uihhh. nak tengok Onew live mana boleh tengok kat skrin.
dah la selama ni aku dok tengok through laptop je. sedih!
aku punya port hari tu, betul-betul tengah stage.
lepas seludup masuk,selit-selit kan. tapi kena berdiri la
even tengah stage tapi ada cameraman pulak kat tengah
ah lantak sebab aku rasa tempat aku memang strategik dah.
dah la aku berdiri row yang kedua dari depan. heaven!

kumpulan SISTAR! *aku tak minat sangat*
after concert, kitaorang picnic. even sejuk. tapi bedal je. kisah?

group photo. muka happy semua. hahaha. tersengih riang ala-ala model ubat gigi

ni K.Will kot. lagu dia sedpa jugak. nanti la cari kat Youtube.

4 Minute. Ihsan gambar dari kamera Fara.




masa Shinhwa nyanyi lagu Venus, kira last group la perform ni
terus ada bunga api.
terkejut aku!
lama pulak tu. sampai depa habis nyanyi pun ada lagi bunga api ni. cantik la tapi.

 kan aku ada cakap aku ada rakam kan video SHINee perform?
tapi semua tu dah missing. hilang
sebab aku format laptop aku
aku letak dalam disk D
selalu kan tak kan hilang kan benda tu
aku suruh kawan France aku formatkan
tengok-tengok dia tak buat partition pun kat drive disk tu
so aku gtau dia, dia bagi satu software untuk recover balik.
but still tak jumpa video-video tu. =(
tu la lain kali terus update blog. letak terus dalam ni.

salah sendiri. hukhuk
yang aku upload kat FB video yang aku dah edit.
aku cut, dan join dua lagu SHINee nyanyi. adoi!
tapi tak pa la cari kat Youtube sudah. lagi clear. hahaha.



No comments: