Saturday, October 6, 2012

Everything seems back to normal... or not?

Assalamualaikum!
tudiaaaa! baru nak update kan blog ni. gila berhabuk.
tiap-tiap hari aku buka blogspot ni. tapi baca blog orang je la. tak ada mood nak update.
so sekarang ni tengah ada mood. mari kita kasi update ini blog.

now dah masuk semester baru. back in UM.
yeah! semua dah kembali normal. mungkin ada something yang berubah.
ok chase it out.
mana boleh ada pelangi sepanjang masa kan. mesti la kena ada hujan ribut petir semua tu.
tapi malas nak fikir. hehehehe.

disebabkan aku tak cukup syarat nak buat FYP stands for Final Year Project,
so aku masuk 3rd Year tanpa buat FYP. yay! =.='
tapi InsyaAllah aku akan buat tahun depan. time 4th Year nanti.
tapi.... walaupun.... aku tak buat FYP tapi aku rasa aku busy gak.
walaupun tak banyak lab macam masa aku 2nd year dulu.
tapi sebab dah makin advance, so experiment yang kitaorang buat tu almost tiap-tiap hari kena check.
kalau dapat lecturer yang kata,"ok extended lab hari sabtu, tak payah la asyik nak balik rumah je, korang tu dah 3rd year, berkorban la sikit - Dr K (bukan nama sebenar) "
memang kau kena berkorban sampai kakak bertunang pun tak boleh balik padahal lecturer yang cakap tu tak datang pun waktu extended lab tu. phewwww!

oh post dulu aku ada cakap nak upload gambar-gambar time aku jadi buddy kan?
tapi tu la. aku tak pilih lagi gambar mana yang aku nak letak. hahahaha.
so entry ni akan kosong.. kosong.. kosong.. tanpa gambar.

Minggu ni ada Festival Konvokesyen Universiti Malaya 2012
banyak senior aku grad tahun ni.
jenuh kena sediakan hadiah. tapi tak pa. happy kot tengok dorang grad tapi sedih la sebab dah tak ada dorang. T.T
penat la jugak ulang alik dari DTC ke kelas. nasib baik kelas kat PASUM.
dekat sangat la bila tengah happy-happy tangkap gambar dengan senior yang konvo, lepas tu kawan hantar mesej cakap kelas hari tu ada kuiz, baru je plan nak ponteng, terus berlari-lari pegi kelas kat bangunan depan tu je. 
bila aku tengok balik gambar-gambar masa konvo tu, aku rasa kitaorang yang paling excited dari senior-senior yang grad. hahaha. yeah! happy for them sangat!!! tapi memang betul! tak sabar nak tunggu turn aku!
aku rasa FESKUM tahun ni macam kureng  sikit la. tak semeriah macam dulu. mungkin gerai-gerai tak best kot. haha
dengan Kak Salma. Mantan pengurus Gamelan. 

dengan senior-senior Mikrob. yang ni je la yang aku dan Amni rapat. hehee. of course la dengan buddy-buddy kitaorang. heeee

dengan Wady. senior 8th College plus mantan Naib Pengerusi Program JKKK. Korea habeh kan mamat ni? muahaha.

ni aku Ieka dan Ikin prepare hadiah untuk senior-senior kitaorang yang rapat. abaikan paper bag Victoria's Secret tu.



senior-senior gamelan! excited pulak nak pegang bunga. almaklum la tak pernah dapat. :D sekarang kitaorang pulak senior-senior gamelan yang tiada pelapis. oh mai!

Naddy dan Abe Kam senior gamelan. sempoi gila!

abe kammy.

eh terselit pulak! ni gambar dengan coursemates lepas habis lab Dr. K bukan nama sebenar. semua orang akan automatik rasa tension bila masuk kelas dia. ni kira sesi makan berjemaah tak hengat dunia dengan budak- budak JPA mengurangkan sedikit duit JPA dorang untuk membelanja kitaorang. heee suka sangat perut saya! hahaha. Allah murahkan rezeki korang.

patang dan ayinge

liek seriouslayyyy aku nak bear besar ni atau yang lagi besar time aku konvo nanti!

dengan buddy masing-masing. best gila konvo! dorang ni semua sambung master. so Insyallah kitaorang akan grad sama2 jugak dua tahun lagi. nice kannn? hehe

Kak Haziqah! buddy kuuuuu! cantik sangat la.... dah la pandai. i loike!

Hafeez aka Ketua Biro aku dulu. hehe.

ni senior-senior Mikrob jugak. sebelah kiri aku tu Abg Razman, the diligent guy ever. tak pernah tak dapat Dean's List. dan sekarang dia tengah sambung PhD rasanya. Double COngrats! oh yang lagi sorang tu Abg Luqman. dengar kata masuk majalah Cleo untuk ruangan Eligible Bachelor. bangga nya I dapat senior model gituuuu. ahaks

ni hadiah untuk Oppa aku! jauh ni datang hadiah ni. dari korea. hahahaha

dengan my Big Bro! Syukri Oppa! the best ever senior aka Bro i ever have! he's graduated with 1st Class Honour. bangga gila weyh!!! tapi he's decided not to further his study eventhough he can straight make a PhD. muak baca buku katanya.

No comments: