Monday, July 25, 2011

cerita basi. ihik.

Assalamualaikum wbt

citer ni yang sebulan lebih punya.
gila lambat aku nak post entry sebab ternanti2 kan card reader.
so semalam dekat dengan tempat kerja aku ada PC fair.
so tunggu lagi,haruslah teus pergi beli card reader. rm5 jekk.
mitak2 la bertahan. amin.

ni citer pasal aku pergi kenduri kahwin kawan aku.
kawan baik aku dari sekolah menengah dah kahwin woihh!
sentap! terus rasa macam diri dah tak laku. teeetttttt.
susunan gambar berterabur sebab aku mala nak susun balik. hik.
layankan je.

huda dan suaminya. yang kat depan tu flower girls la konon2nya. padahal aku rasa macam menyemak je. ok to my future hubby,nanti tak mau flower girls ehh,biar i sorang je yang jadi flower waktu tu. teetttt!

huda ni dulu waktu sekolah,takada langsung citer2 pasal cinta monyet ke kera ke apa ke.
memang tak ada langsung.
husband dia tu adalah first love dia. sweet kan?
semua orang tak expect yang dia akan kahwin dulu sebab ye la dia kan tak pernah kapel2 ni.
but who knows? kerja Tuhan kan. =)

excited nak pegi jumpa laki. hahaha

huda bersama kawannya yang excited sampai menghitung hari menanti tibanya hari kenduri. sapa la agaknya kawan si huda tu. ish2.

kat dalam bilik pengantin. tengah ambil angin sejuk dari aircond. kat luar gila panas. tak pasal2 muka aku dah macam cermin.berkilat mak nokkk!

kawan2 sekolah dulu.aku tak tau sapa yang ambil gambar sampai kepala Lia dan Ada terpotong sikit.

muka-muka yang tengah menunggu giliran untuk mengikut jejak langkah huda.



hari tu sehari juga aku dok kat rumah huda.
petang baru balik.
esoknya,hari ahad ada kenduri sepupu aku pulak.
kak sepupu aku kahwin. ok yang tu cerita next entry yepp.

No comments: