Monday, July 25, 2011

ini pun dah basi,

ok entry yang lepas aku nak citer pasal aku pegi kenduri rumah cousin aku.
ni citer dia.
yang ni cousin sebelah abah aku.
tapi tak rapat mana pun.

tapi kan aku suka bila jumpa dengan sepupu2 aku yang ni.
nak tau kenapa?
ahh mesti la korang nak tau kan.
sebabnya aku rasa macam adik beradik je dengan dorang ni.
eh memang adik beradik pun kan.haha
tapi ni macam sebab dalam siblings aku,aku je yang macam lain la muka dari abang,kakak dan adik aku.
macam alien pun pernah jugak aku rasa.
dengan cousins aku ni,rasa macam dekat sebab muka kitaorang nak dekat sama. tak caya meh tengok. tak pun aku je yang perasan sendiri.ahhaha.


sepupu aku yang pompuan tu. Kak Min.


Kak Ngah dan Mak. tengah tunggu pengantin laki datang.


bergambar dengan pengantin perempuan. nak sama tak muka? ada la sikit2 kan daripada tak ada langsung macam aku dan Kak Ngah tu.




makanan kenduri memang sedap.
kenyang perut. malam tu pulak kat rumah tok sedara aku ada kenduri
buat fidyah untuk arwah tok sedara lelaki yang dah meninggal.
makan lagi. ayam goreng. sedap sedap sedap!

No comments: