Sunday, August 28, 2011

setelah lama.

hari ni Ahad. tinggal lagi dua hari nak puasa. tskkk! sedih.
dan jugak hari ni,aku secara rasminya dah tak kerja.
last day kerja aku semalam la,hari Sabtu.
sedih,sedih jugak sebab hampir 3 bulan kerja kat situ.
dah rapat semua macam a big family la.
then tiba-tiba quit. sedih jugak la rasa.
tapi tak pa. nanti bila cuti boleh pergi melawat. heee.

disebabkan lagi 2 hari nak raya,aku baru quit kerja,
banyak gila kerja nak kena buat.
kemas rumah bagai.
ada orang kat dalam rumah pun tak boleh harap.
aku jugak yang kena.
nasib baik gak aku rajin. tettttt!


jap lagi pukul 8 nak kena bawak mak pegi pasar.
cari daun palas nak buat ketupat.
orang Utara memang makan ketupat daun palas,yang 3 segi tu.
lepas tu nak cari barang-barang basah semua.
eh ok la. kbai! =))

No comments: