Saturday, September 3, 2011

minal aidil wal faidzin

Selamat Hari Raya Aidilfitri semua!
 hari ni dah masuk raya ke 5. banyak hari gak aku tak update blog ni. busy nak raya la katakan. ehem. padahal busy berjalan-jalan ja. tiap-tiap tahun memang acara yang sama, raya ke 3 beraya ke rumah cikgu-cikgu sekolah menengah dulu. tapi tahun ni tak dapat join sebab aku balik kampung. sedih jugak la rasa. tapi dengar kata geng perempuan sapa pun tak pegi sebab tak ada sapa yang plan. alahai.
 
so raya ke 4 aku berkonvoi ke rumah kawan-kawan. memang hingaq habis bak kata orang Penang. apa yang tak hingaq nya, setahun sekali baru nak jumpa, sekali jumpa memang nampak macam jejak kasih la. riuh serumah. tak padan dengan umur dah masuk 20-an. yang dah kahwin pun 2 x 5 ja.
 

4 sekawan

 rumah yang ketiga. cik Zun. kat rumah dia makan mee sayur.

depan rumah Mun. rumah last. makan tomyam pulak.

rumah kedua- Ada. makan mee goreng. 

 ni bakso. makanan kat rumah Lia. dua kali aku tambah. baru cukup syarat.


yang ni kaki Lia.  *perlu ke gambar ni?? =p * disebabkan dah nak bukak fiber tu,so aku pun tergedik-gedik la nak sign. tengok bukan main besaq nama aku.hahaha. special case. but don't worry no infection occur.haha. tolong laaaa. =.='



lepak kat rumah Mun sampai pukul 530, ye kalau pegi rumah budak ni memang selalu lupa nak balik rumah. 
balik rumah ja, Kak Ngah ajak keluar. ok set! dah lama tak keluar jalan-jalan sebab busy kerja kan. tambah-tambah minggu depan dah nak balik U. lagi la kerinduan sama Penang nanti. hmmm.

No comments: