Tuesday, December 27, 2011

surprise surprise!


berkenaan dengan tajuk entry kali ni, 'surprise surprise!', ye aku telah dikejutkan dengan kejutan yang tak disangka-sangka sama sekali. *dah nama pun surprise,tau pulak hang Laila orang nak buat surprise kat hang =.='*

 cerita dia macam ni, aku dan 4 orang lagi kawan course aku dapat mesej dari Presiden kitaorang, ada meeting untuk bincang pasal projek-projek sem depan dan dinner disediakan sekali. dengar kata ada dinner laju je la aku nak pegi. dah la tak nak kena bayar pun dinner tu. dengan sloppy nye,muka lapar nak makan je,aku pun pergi je la.
dah separuh jalan baru aku teringat yang Fara suruh call dia, sebab dia habeh kelas BI pukul 8 malam,so dia kata dia nak tumpang sekali. *note=aku sama kelas BI dengan Fara tapi aku ponteng.hehehe* so bila aku call dia kata dia dah sampai kat Dataran Mikrob. dah parking keta semua, aku heran tetiba ada sekumpulan perempuan dan laki. apa kejadah dorang buat kat tempat aku ni malam-malam? tak pa biarkan,memang tak fikir sebab tiba-tiba Fara berlari-lari ke kitaorang. takut katanya sebab Ziela tak sampai lagi,dia sorang-sorang. berdegup kencang ok jantung dia,aku rasa macam nak terkeluar je.
walaupun aku agak pelik, asal si Fara ni nak takut padahal kan ada ja 1 kumpulan tu. tapi aku layankan je dah sebab dia punya la takut. malas nak tanya lebih-lebih. dah sampai kat Dataran, aku pelik eh kenapa ada meja,kerusi kat tengah-tengah ni? eh kenapa ada belon? 1 kumpulan tu nak sambut birthday orang ke?
seriously banyak gila persoalan di minda. tiba-tiba ada orang keluar bawa kek dengan lilin yang menyala, sambil nyanyi lagu. dan aku.... ok aku dan 3 orang kawan aku still blur. what the heck is happen right now? aku tengok Amni,'eh birthday Amni ke?' dah sampai ke meja tu, aku terkejut. ooooookkkkkkk! surprise farewell party rupanya. Ya Allah! terkejut kamek! nah layan gambar dulu, nanti aku sambung balik.


based on gambar kat atas pun dah tau, aku yang paling excited potong kek dan tiup lilin. hahhaa. weyh dah lama craving nak makan kek. sekali sebijik nah kau depan mata. tunggu lagi.


 cubaan Kak Zie nak buat effect belon tiba-tiba jatuh dari udara tidak berjaya.
tengok froggy, teringat Tiqa. hehehe.

 dengan masterminds disebalik semua ini.

surprise farewell party for 4 of us. :')

 geng borneo. ok aku sorang je dari semenanjung, tapi dorang dah bagi pengiktirafan darjat kebesaran kat aku  untuk jadi orang borneo. dari Kalimantan kata dorang. =.='

 half of my coursemates. ada yang ada hal tak dapat datang. 

dengan Ketua Makanan. slurrpp!


sebenarnya aku menangis malam tu lepas surprise ni. sangat sedih! terharu aku. tak sangka dorang sanggup plan macam ni, habiskan duit tanpa minta duit sesen pun dari kitaorang. sayang korang ketat-ketat weyh!!! nak tau, PA aku - Dr Lee pun bersubahat sekali. cuma malam tu dia tak dapat datang sebab tak ada babysitter nak jaga baby dia. :') korang memang TERBAIK! <3

No comments: