Monday, November 8, 2010

ayaq! ayaq! ayaq!

ahhh!!! rumah tok aku banjir??????
tu dia bila nak balik rumah dari kolej baru aku tau.
tu pun sebab beli newspaper sementara nak tunggu Tiqah mai.
memang katak bawah tempurung gila aku dok kat UM ni.
paper apa tak baca. tak tau perkembangan luaq langsung.
ish ish ish.


rumah mak-mak menakan (sedara) aku semua dah tinggal bumbung.
perghhh! mengimbau kembali zaman rumah aku banjir dulu.
last time banjir masa aku Form 1.
masa tu paling teruk la. ayaq kat laman rumah dah melaut.
kalau aku pi turun sana, memang dah lama hapuih (hapus)
kat dalam rumah pun ayaq paras tengkuk aku ja.
huuuuuu.. takut!


tapiiiii... aku harap bah cepat surut, semua orang selamat
dan boleh kembali macam keadaan normal. Aminn..
tapiiiiii lagi sekali, jangan la ayaq bah tu turun mai Penang pulak!
tak mau penat angkat barang nak cuci rumah semua! huhu.



Notis: entry ni berslang Utara. pandai2 la baca ikut slang orang Utara ok!

No comments: