Thursday, November 25, 2010

kenapa macam ni?

penampilan memainkan peranan penting dalam menampilkan imej seseorang.
wahhh ayat mengalahkan fashion designer. huahua
ok la senang citer kalau kita dress up lain, muka pon nampak lain.
paham tak? ala macam kalau la aku mekap, dress up pakai punjabi semua mesti muka aku nak macam Aishwarya Rai kan.
ye la tipu je tu. memang la tak. tapi saja nak bagi contoh. haha
ok ok. sebelum aku buka buku merepek aku baik aku kembali ke pangkal jalan.
*tarik nafas* *hembus*

abang ke3 aku ada berlakon dalam satu drama ni. Sungkyunkwan Scandal.
dah duduk kat kolej tersayaaaaaaang aku ni. *batuk kuat2*
tak boleh la tengok sebab tak ada tv waima astro sekalipun.
so tak pe tak pe. balik rumah aku try la tengok.
tiba tiba. wuuuuushhhh! angin melintas kat depan aku.
siapa makhluk kat dalam tv tuh?
agak menarik perhatian mata aku.
nak tau sapa? aku pun tak kenal sebenarnya. tapi aku dah tepek gambar.


menjeling2 ku bertentang mata kita sama memandang. ahh!

stop look at me! i'm so shy. ^^


menarik perhatian mata korang tak? tak menarik langsung?
ada aku kisah? hahaha
then aku Google la dia ni sapa. ye la apa gunanya ada Google kalau tak reti nak menGoogle.
tapp! dah jumpa. nama dia Yoo Ah-In.
ahhhhhh... ok. nah aku tepek lagi gambar dia. tengok puas2.

please believe me! i won't leave you. i do love you so much!
*dia kata kat aku tuh* *batuk2*


where are you dear? i'm waiting for u ok! don't me mad. grr! grrr!

dah Google kan. aku jumpa la gambar asli dia.
gambar suci dia tanpa mekap2, rambut2 semua. eh tak botak la kan.
then aku terkejut!
siapa dia ni. kenapa dalam citer tu hensem sangat. kenapa dalam citer tu dia bisa mencairkan hati aku. kenapa diluar jadi macam ni? kenapa? kenapa? kenapa? whyyyyyyyyyyyyy????????
oh dia tak tukar jadi dinosaur ok.
tapi.... hemmm. tengok la kat bawah ni.


nak goda aku la tuh. huh!

tak ada aiskrim jangan nak sengih2 buat muka tak tau malu ok!

wekkkk!!! =p tak tergoda pun aku.



wahhh dan dan kutuk kan. ahakz! pa kes weyh!
lain gila aku rasa dia ni dalam citer tu dan masa kat luar.
hensem gilak dia kat dalam tv tuh. nape kat luar tak sangat pun.
bagi aku la kan. aku lagi suka dia dalam citer tuh.
hensem. hikhikhik.


tapi biarlah. susah apa. aku tengok je la muka dia yang rambut panjang tu. awwww!!!



Notis: entry tak berasas.

No comments: