Wednesday, November 24, 2010

kelebihan yang aku ada tapi korang tak ada

hidup aku seronok sebab ada ramai abang.
jeles tak? jeles tak ? hangpa semua wajib jeles oh.
abang2 aku semua hensem2 kiut miut macam adik dia jugak. *uhukuhuk**batuk*

diorang semua sayang kan aku. kira aku ni dilimpahi kasih sayang yang melimpah ruah la dari depa ni. syok wooo!
aku ada 5 orang abang. banyak tak? and i'm the last one. ala2 macam princess gitu. ahakz!
meh nak puji abang2 aku sikit. depa ni memang cukup pakej la jadi abang mithali.
walaupun aku selalu kena buli =.=' tapi depa tetap utamakan aku dalam apa apa hal pun.
macam kalau pegi mana2, mesti belikan aku souvenir la. pastu kalau pasal makanan mesti lebihkan aku punya la. sebab tu adik depa ni bulat semacam je. kembang je. hukhuk.
tapi tu la best woo ada ramai abang. boleh gedik2 dengan depa.
sapa nak kacau pun rasa gerun bila tau abang2 aku ramai. huhu.
thanx mak sebab bagi banyak abang kat saya! ooops! abah jugak thanx!

tulis je panjang berjela macam tak best kan. apa kata kita check it out dulu abang2 aku ni.
.
.
.
.
.
abang first:

tegas, protective, boleh dibawak bergusti. wahh!


abang kedua:
pandai buat housechores. boleh masak, cuci baju semua. wahhh!


abang ketiga:
agak sengal sikit. oh bukan sengal banyak. suka buli adik2 dia. aishh. =.='


abang keempat:

tak serupa abang langsung. kebudak2kan sikit. tapi tak pa. boleh main2 dengan aku. wahh!


abang kelima:

serius sikit. macam tertukar dengan abang yang keempat lak. =.=' tapi tak pa aku terima je. wahh!


so memang best kan kalau ada banyak abang? hahaha.
mesti best kan?kan? kan? korang ngaku tak ni? ^^
rumah aku mesti meriah bila abang2 aku ada kat rumah.
bergegar punya la rumah. baru best weyh!


abang ke3 suka buli abang ke4! ishh2. =.=' tengok la sorang2 punya perangai. macam budak2 kan? happy je. macam mana la aku tak sayang abang2 aku ketat. <3>
lepak2 sekali dengan diorang depan tv sambil makan. abang ke2 masak kan.
kitaorang suka tengok citer Sinchan.huuuu.


bila abang ke5 dah tak serius jadilah macam kat atas tu. susah oo nak tengok dia macam ni. setahun sekali je kot.


tiap kali bangun tido mesti nampak muka abang ke2 syok je landing atas katil aku. dia memang suka menyemak kat bilik aku! nampak2 je muka dia terus bangun kalau tak nak dia berleter. hihi~

bersiar2 dengan abang ke4. dia suka belanja aiskrim. aiskrim dia aiskrim aku, aiskrim aku, aku punya la! haha. tapi tak pa dia suka mengalah. biasalah sayang adik kan. ^^

masa ni sambut birthday abang yang first. habis kena lumur dengan kek kami kerjakan. tak pa dia redha je. terima semua! tengok tu abang ke3 pun kena pakai mask kek jugak. aku la yang buat tuh. take revenge!


tau2 je aku ambil gambar dia. muka tak tahan lapar! makan macam dinosaur!

baru balik keja. asal kalih muka belah sana? terkejut tengok adik2 dia tengah bergusti. lepas tu dia pun join sekali lepas penat marah tapi still kami buat tak tau je. haha


abang ke5 menangis sebab kena marah dengan abang 1st. hahaha. nampak je selalu serius tapi dalam hati ada taman beb!

=.=' abang ke4 tak habis2 buat macam ni. comel sangat la tuh? hem.

kalau boleh layan game macam apa lagi. fokus fokus! tapi tak penah menang pun. haha


abang ke4 suka beli kan aku novel! sayang abang ketat2! XD

abang ke3 mood dia tgh xelok masa ni. dia halau abang ke4 keluar dari bilik. haha

hah yang ni masa tengah piknik kat air terjun apa tah. best woo!


tak ada keja. boleh pulak main aci ligan nyorok dengan aku kan. =.='


hahahhaa. kalah main game dengan abang ke4. muka tak dapat terima kenyataan.

makan sama2. abang ke5 belanja!



p/s: berangan akan membuat minda anda makin kreatif!



Notis: sila sepak aku laju-laju. aku sangat memerlukannya,pleaseeee! hahahhahahahaa!

2 comments:

tiqa ab said...

OMG! sgt kuat perasan!! hahahah:)

laila latif said...

Oh my Junsu! ye saya memang kuat perasan bila berkaitan dgn benda ini! hahahaha