Monday, April 4, 2011

sanggup aku tengok online woooo!

semalam roommate aku tanya, 'eh malam ni ABPBH kan?' Oh My Yunho!!! lupa la pulak. baru ingat nak study Bio Cell sebab waktu siang nya tu aku bantai tido layan movie semua. perghh! lepastu pikir macam mana nak tengok ni? tak nak lepaskan peluang sebab zizan jadi pengacara. memang awesome la kan. hmmm. pikir jap. then ting! *mentol menyala lagi* ada tunjuk live kat laman web tv3. hah tunggu lagi. nasib baik wifi tak buat masalah jiwa kacau semalam. boleh la tengok dengan jayanya. buffer pun kejap je. sweet sangat!


as usual, Lisa Surihani, Scha Alyahya,Irma Hasmie,Dynas dan lain-lain *hoih penat nak sebut nama sorang2 aih!* memang gojes termasuk la si Pasha Sendat tu. ok aku memang tak minat si Pasha Sendat tu sangat even orang laki kata dia cantik. memang cantik tapi tu tak bermaksud aku jeles dengan kecantikan dia. oh so peh-lissss!


Aaron Aziz sentiasa hensem! rawwwrr! nasib baik dah kahwin. dah la bini cantik. sweet gilos. Anuar Zain pun smart, Shahir pun hensem *serius aku teringat anak sedara aku bila tengok Shahir ni hah* semua semua semua artis laki hensem! ye la memang hensem sebab nampak dorang tu kemas dan smart pakai coat,tuxedo semua. serius aku suka tengok laki yang pakai macam tu, dan dan dannnn laki yang kemas bukan selekeh. maksudnya rambut dia kemas elok, kalau nak tiru rambut artis korea pun biarlah kemas macam artis korea buat jugak. ni tak selekeh je tengok ada hati nak tiru. heh!

aku rasa kira semalam memang sesi sindir-menyindir macam citer Oh Yeah tu ek? Raja Azura perli Nabil pasal kes peluk2,kiss2 tu, Irma pun perli Nabil. haha . kalau ada orang perasan la. tapi bagus la sebab at least orang yang kena sindir tu tak akan lupa kesalahan dia. bagi aku la. tapi aku rasa macam agak tak puas hati ehh ke kecewa ? ah ntah la aku tak tau nak describe feeling aku macam mana. aku rasakan Rita Rudaini tu tak patut kata kat laki dia 'padan muka kau' masa artis lelaki *sumpah aku tak ingat sapa artis laki tu* tanya mana laki dia. after all dia still your husband, nampak macam tak respect la. memang la korang pernah gaduh tapi tak payah la sampai live pun nak kata macam tu. peh-lisss okay!


But ........


CONGRATS TO SHAHEIZY SAM!!!!


dia nampak sangat cool dan macho bila lari dari tepi dan pegi kat mak dia dan bawak mak dia naik pentas sekali. first time dalam ABPBH. memang ciri anak yang baik. ehem. hey dude! u deserves that award okaaayyy!





Notis: congrats to all the winners!

No comments: