Tuesday, April 19, 2011

still here.

baru aku sedar. aku dah lama tak post entry baru kan. senyap je blog aku. fhuhh fhuhh fhuhhhhh! *hembus habuk jauh-jauh*

sekarang ni dah masuk musim exam. kalau kat U aku, minggu ni start study week. as usual. aku akan menanam tekad di hati. nak belajar betul-betul masa study week ni. Alhamdulillah, semester ni tak seperti semester lepas. hangat-hangat taik ayam je nak konon-konon study la sangat. ye aku tau sem 1 banyak main-main, banyak benda berlaku sampai aku tak tau mana nak letak priority dulu. but now aku dah semakin stabil dan ok. Alhamdulillah.

jadi sekarang, tu la alasan aku kenapa lama tak berblogging. hehehe. ala bukan ada orang nak baca pun kan. so suka hati aku la. ahah! aku rasa yang aku sekarang makin malas nak menaip. bukan tak ada benda nak cerita tapi aku nak cerita something yang make sense, not non sense. get me? so sebab aku bukan seorang yang kreatif, puitis dan inovatif sangat, maka tiadalah entry yang make sense untuk korang. huk. sedih tak sedih tak? tak apa la jangan nak hipokrit sangat buat-buat sedih. sekeh kang nak?


so sampai disinilah bebelan aku ni. kesian korang buang masa 2 minit baca entry aku ni ye. tapi tak apa itu yang aku nak.hahhaha. ok tatata!



[ i'm finding happiness, is it still there?]

No comments: