Monday, August 16, 2010

Abang Charlie @ Mr Charlie?



eh korang kenal tak cali aka charlie. ala yang warna belang2 oren hitam tu. yang ada 6 kaki. bontot dia tu macam tajam2 sikit. dia ni kan suka tau tak puas hati dengan orang. kadang2 orang tersentuh dia sikit ja pon, tapi akibat dia merana berbulan2 tau tak. gedik tau Abg Charlie ni, dah la suka2 bertenggek kat orang, pastu bila terkena badan dia sikit, tiba2 nak sengat orang lak. banyak hensem muka kau!!!!! kenal tak? tak kenal lagi? eh kau tengok gambar atas ja boleh tak? haha. tiba2 nak emo lak kan.

Abg Charlie ni suka hinggap kat tempat lembap gitu, macam kat bilik air, jamban, tempat ampaian. kenapa entry aku hari ni tiba2 cakap pasal benda alah yang tak berperikemanusiaan ni? dulu kan aku tak kenal pon dia ni, pastu since aku masuk matrik la baru aku dapat peluang berkenalan dengan dia kan. tu pun lepas Siha asyik cerita dia tengah attack blok kitaorang.

scary kot benda alah ni. kau bayangkan kau tengah mandi, tiba2 kau pusing tepi nampak Abg Charlie tengah sengih2 kat kau, landing elok je kat dinding. terkejut mekk! aku di skodeng!!!!!!!!!!!! oh tidak! habis aku kena cabul. kureng asam boi betol tau dia ni. pastu kejahatan Abg Charlie ni bila dia suka landing kat baju2 yang kitaorang basuh tau. kalau kau tak perasan dia ada kat baju kau then kau pakai lak baju tu, alamatnya memang kau bakal kena cabul la dengan dia. dia bagi charlie-bite kat kau, ala adik beradik lovebite gak. seriously sebab kawan2 aku dah banyak kena.

paling kesian kat kawan aku sorang ni, kena kat mata. dua kali pulak tu. kesian tau muka comel2, manis2, tak pasal2 jadi cemey. oh yang ni perbuatan paling kureng yang benda alah ni buat. ada ka patut (tak patut,tak patut) dia pegi sengat kat tempat2 sensitif kawan aku sorang ni. banyak kali pulak tu. habih dicabulnya kawan aku ni. kesian kawan aku terpaksa pasrah dengan bala yang menimpa dia. tak pa la Soyah, bukan kemahuan kau benda ni semua terjadi. hahaha.

tapi kan aku bersyukur la sepanjang aku dok kat matrik 2 tahun, aku tak pernah kena sengat dengan Abg Charlie ni lagi. roommate aku semua kena, aku ja tak. amazing kan? mungkin sebab aku tak pernah gelak atau mengata atau mengutuk kawan2 aku yang kena sengat dengan Abg Charlie tu, so aku tak kena balasan la. eh atau Abg Charlie tu hanya pilih orang yang cantik2, segak2, hensem2 ja untuk dia transfer kan bisa dia tu? kiranya aku tak cantik dan tak comel la sebab tu dia tak sengat aku? =.=' ye laaaaaa... saya faham. huhu. nasib baik aku tak cantik kalau tak lagi huduh kalau kena sengat dengan Abg Charlie ni. dah la tinggalkan parut huduh. tak pasal2 nanti aku jadi pirate lak. tak nak! tak nak!!!!!!



Notis: saya masih dara sebab tak pernah kena cabul dengan Abg Charlie lagi. hakhakhak!

No comments: