Sunday, August 22, 2010

kau datang lagi~

minggu ni minggu kedua aku tak keluar outing. big applause for me. yay! haha. so perancangan minggu depan nak keluar pegi usha2 baju raya jap tengok kalau ada yang berkenan kat jantung ke hempedu ke.

oh minggu ni. hmmm. tiba2 lak aku demam. aishh. lepas makan sahur dengan my sons kalau tak silap aku malam hari jumaat kot bersamaan hari sabtu, balik bilik teros rasa sakit tekak. badan rasa kejap panas kejap sejuk. anak aku yang bongsu- Bambang- cakap aku kena demam 2 musim. musim panas dan musim sejuk. hailaaaaa.. hahaha. ngeng betol! sejak bila lak ada demam 2 musim? hanya dia ja yang tahu.

mula2 sakit tekak, badan macam dok dalam microwave, pastu selsema, batuk, then sekarang ni tengah sakit kepala. siang tadi buat planning nak beli panadol, telan dan tido. tapi sekarang dah tak boleh sebab tiba2 teringat ada meeting JKKK (bukan Jawatankuasa Keamanan Kampung ok!!). kena gak la pegi. masa interview punya konfiden semua boleh bagi komitmen, hah nah kau. demam2 pon kau turun jugak. memang bagi 124% komitmen la.

nak rest jap. tak tahu dah nak pikir apa. urghhhh!!!!



Notis: saya demam 2 musim! =D

No comments: