Friday, August 13, 2010

sesak kepala betol~

aku dah boleh lupakan dia. dah 90% tapi kenapa tiba2 aku boleh sedih lak bila aku terpikirkan dia? almost a year kot.
aku rasa sakit hati tengok pic kemesraan dia dengan so-called his new girlfriend. aku rasa sakit hati bukan sebab aku still sayangkan dia tapi sebab aku rasa sampai hati dia buat kat aku macam ni.

aku berusaha jadi sebaik yang mungkin kat depan dia. tapi ini yang aku dapat? aku ni hanya tempat persinggahan dia saja ke? apa posisi aku kat hati dia dulu? tempat untuk dia main2 ja? sakit sangat. sangat2 sakit. Allah ja yang tau apa aku rasa sekarang. Allah ja yang boleh balas setiap perbuatan dia kat aku. aku boleh bersabar sekarang sebab aku ada kawan2 yang selalu disamping aku setiap kali aku down. setiap kali aku rasa sedih. setiap kali aku rasa sakit hati. i owe you all alot! <3

i try to be strong all this time till now. kawan2 aku kata aku jual mahal. diorg suruh aku cari pengganti. tapi macam mana nak cari? aku serik doe. aku takut aku akan dikecewakan lagi sekali. aku serik percaya janji2 manis lelaki. aku serik aku pernah bercinta dengan orang yang tak pernah hargai aku. aku serik kalau aku jatuh cinta dengan orang yang salah. aku takut....... memang aku kata aku nak tunggu ja jodoh aku datang. tapi aku mampu ke? mampu ke aku tunggu selama itu? aku sakit hati tengok dia happy je dengan orang baru. aku? still macam ni. still keseorangan, kawan2 je yang ada disamping aku. selalu ada. selalu selalu ada. heart matters very complicated kan? when it comes to me. i cant make a decision. like i did to my friends. urghhhh!!!



Notis: keep in progress to make it 100% to varnish him from my life!

3 comments:

cikdot said...

saba wehh. mmg sgt sakit ble org tak hargai kte. kte x dpt balik balasan dr ape yg kte buat kt dowg dlu.
but like what u said. kte ade KAWAN. :)
thats make us strong kannn. chill ok. mmg heart matters sgt complicated.

Tr!Pl3 Ay said...

ayam ke mksud ko? or sinchan?
??????

laila latif said...

ayam la. sinchan xsakitkan ati aku mcm mangkuk tu.
huhu.