Sunday, August 8, 2010

Outing lagi bersama Dot~


semalam pegi jalan2 dengan Dot. first time woh aku keluar outing dengan Dot sepanjang perkenalan kitaorg. hah bagus gilak kan. memang unplanned punya outing, on the spot ja. kitaorang jalan2 pegi Times Square, Pavillion. kiranya pusing2 area situ la. kebetulan kat jalan Bukit Bintang tu ada F&N Fun Fest, macam ada gig la. sempat tengok jap kumpulan Estrella buat rehearsal. tapi masa tu hujan renyai2. kiranya the whole day agak mendung la. tapi stil panas kowt! haha.

first time aku naik public transport. oh bukan kali kedua aku naik public transport. memang best la. beli tiket guna mesin dia, berebut nak naik train dan monorail. best3! rasa macam dok kat Korea lak. haha. izinkan saya berangan satu kejap ya. haha. kan best kalau Penang pun ada macam tu gak kan. kurangkan pengeluaran CO dan CO2, tapi yang azab naik public transport ni adalah kena berhimpit dengan orang. kalau yang bau ok2 tu tak pa la. ni sekali bau yang macam fuhh menusuk kalbu tu pa cerita? sedih hati ni tau tak. hahaha.

kitaorg masuk Pavi sebab Dot nak beli sangat2 purse kat Forever 21. dia dah aim lama kan. so teman la dia pegi. view kat Pavi memang cantik, jadi haruslah tangkap gambar kan. oh sekarang ni tengah sale, so semua tempat ada sale. tambah2 kat TS la kan.aishh. memang sabar Laila sabar. semua sale kottttttt!!!! haha. murah2 gilak. sempat la kan aku sambar kemeja sehelai kat TS. tapi biasa la dah tempat yang ada sale tu haruslah ada ramai orang kan. tambah2 kat Sungei Wang dah la tempat dia kecik, sekali mak aih ramainya umat manusia kat situ. sesak3! tak suka! titik. haha.

aku rasa aku dah nak period, sebab tu aku rasa macam letih gilak semalam, lenguh2 kaki bagai, padahal bukan tak penah jalan2 macam tu. saja ja gedik. kalau nak period tu, period ja la! banyaj betul masalh, kejap sakit kepala, lenguh kaki, nak marah orang, aishh macam mana nak mengandung nanti? lagi terok kot. eh! yang aku melalut ni asal hah? ok maaf atas keterlanjuran saya berkata2. haha.

keluar dari TS awal gak la dalam kul 4 sebab dah penat dan nak pergi FeskUM. oh aku teringin nak beli anak tudung lycra tu. sebab tu aku agak tergedik2 kan nak pegi beli. senior aku kata boleh dapat dalam rm6 ja. murah la tu! semalam last day FeskUM so haruslah pegi kan, tak nak menyesal doh!!!! dapat la aku beli benda tu 2 helai. rm10 ja tau. murah tak murah? haha. suka3!

korang tau semalam adalah hari berjalan sedunia untuk aku tau. dari kolej aku pegi ke kolej Dot aku jalan kaki, pastu jalan2 kat area Bukit Bintang, pastu nak balik kolej aku pon aku kena jalan kaki sebab tak ada bas. korang nak tau lagi tak? masa aku dah sampai kat depan pagar kolej aku, 2 biji bas lalu. korang nak tau lagi? kalau aku tunggu bas kat terminal tu, belom tentu bas akan ada. kejam kan? pakcik bas selalu macam tu. mentang2 la kami semua bergantung hidup kat dia dalam UM ni sukasuki dia ja nak buat apa2. huh! saya tak suka! titik.




oren ja kan.



nak gak ada pic orang galah tu kan.


Dot excited dapat tangkap pic dengan orang galah.

sengal sikit kat F21


nak gak tangkap pic bukti pegi Pavi kan.haha


tanda sale yang besau kat depan Pavi


Dot bising pic ni nampak dia gemok!


adik Xiah Junsu. haha

minggu lepas masa kuar dgn Ain dan Ikhwan pun tangkap pic kat tmpt yg sama gak.




2 comments:

cikdot said...

heyhooooo! ltak pic aku yg sememeh watpe? HAHAH.
btw best kannn. 1st time dating ngan adik XIAH JUNSU.
*even aku x knal spe nme di atas. HAHAH.

laila latif said...

hahaha. ko tgk kat sidebar belah kanan ni. ada pic dia. abg dbsk aku la. haha