Friday, September 16, 2011

untuk awak... Tiqa! -part 2-



seperti yang telah dijanjikan. inilah adalah entry kedua aka entry pertunaian janji oleh aku.
 aku dah tak tahu nak buat apa to make more valuable untuk Tiqa. lagipun otak aku dah tak tahu nak tulis apa. sebab entry sebelum ni dah banyak aku berpuisi pasal si Tiqa ni tak kan yang kedua ni aku nak puisi gak ye dak?


then tiba-tiba dapat idea nak buat video. hehe. padahal aku tak pernah la nak buat video bagai. selalu buat slideshow ja. tapi untuk Tiqa, aku sanggup cuba. =p walaupun nampak buruk ke apa, buat tak tau ja ok.

my wishes :

  • Selamat Hari Lahir Tiqa! dah 21 umur kau. tak sangka dah tua rupanya kita.
  • May Allah bless you always.
  • Be strong no matter what obstacles come to your life.
  • aku berharap kau berjaya dunia dan akhirat dan jugak dalam love life kau. hekhek.
  • makan kek jangan lupa aku. =p


p/s: Tiqa, sorry kalau video ni tak cantik. 1st attempt ni buat benda alah ni. but i think it turns out good. hahaha. ok fine. aku kena puji diri aku sendiri,kalau tak,takada siapa nak puji.

p.p/s : birthday Tiqa pada 15 September. sorry upload lambat. banyak hal pulak semalam. hik.




No comments: