Sunday, March 10, 2013

another kemalasan

Assalamualaikum~

dah selesai minggu ketiga sem baru.
sem ni aku ambil subjek-subjek second year , so kelas semua dengan adik-adik.
terus terasa muda, jumpa coursemates pun panggil kakak je.
fefeeling muda kan. hahahaha
tapi itu la, sem ni ada kelas pukul 8 pagi.... zzzzzzzz
sebab sem lepas rilek je kan, so bila sem ni jadual pack
terus rasa tak sabar-sabar nak habiskan sem ni. :D

kelas pack dari Isnin sampai Khamis. kelas habis pukul 6.
nasib baik jumaat tak ada kelas. tapi kadang-kadang kena pergi lab jugak
check result atau extend lab.
itu lah nasib ambil course yang memang semua kerja dalam lab.
dok dalam aircond putih sikit.
tapi kulit je tak boleh nak licin sebab kena deal dengan bakteria!
huwaaaaa! dah la kulit sensitif. sabaq ja la.

sekarang ni i have 1 year left before graduate.
Ohhh Emmmm Geeee!!
macam tak percaya dah nak grad!
ye la. umur pun dah berapa kan. tssskkk!
dah la tahun lepas, Abah cakap,
Abah bagi tempoh 4 tahun untuk Kak Lang kahwin.
and i was like.... @.@!!!
so tahun ni dah tinggal 3 tahun. hahahha.
aku tak terpikir masa untuk aku fikir bab-bab... "kahwin" dah nak sampai. erkkk!
tapi rilek dulu, stabil kan dulu hidup aku, baru nak pikir.
tapi kalau jodoh awal tak boleh kata apa gak kan. hahahhaha! gatal!

sebab aku extend another 1 sem, so mostly kawan-kawan aku tinggal 1 sem je.
so aku ada masa 1 sem lebih je untuk create memories with them.
sedih kot ingat balik! nanti sem yang aku extend tu tinggal aku dan Amnot jek...
wuwuwuwu. sedih!
nanti dah habis belajar, dah kerja mesti susah nak jumpa.
life......


ok till here.

No comments: