Sunday, March 3, 2013

She's taken.

Assalamualaikum~!
dah sebulan baru nak cerita kan. :D
masa cuti sem hari tu, Kak Ngah kahwin.
akad nikah 26 Januari, kenduri 2 Februari.
memang busy habes la aku time nak kenduri tu.
buat tu la buat ni la.almaklum la adik beradik sikit.
mujur la ada yang datang tolong. ringan sikit beban kan.


 akad nikah pukul 3.30
around pukul 12 aku teman Kak Ngah mekap. sampai tertido aku kat situ punya la boring.
dah la tak bersiap apa-apa, memang balik pun dah nak pukul 3,
aku pulak yang rushing bersiap. cis.!


gambar ni selepas diijabkabulkan. Abah yang nikahkan. dengar suara abah nervous! time akad nikah ni aku rakam video.


flower hand tu Kak Ngah buat sendiri. dia kata yang butik pengantin tu sediakan typical sangat. =.='

ni time kenduri.
malam sebelum kenduri ada tahlil.
aku pulak malam tu standby nak pickup anak-anak aku tu hah.
semua pakat datang.
terharunya aku! sanggup tu datang dari Johor, KL, Negeri Sembilan. :')
tapi aku terkilan sikit la sebab tak sempat nak bawak dorang jalan-jalan, cuma bawak pergi Penang Hill je.
amboi kelas kau maria~! tak nak sebut Bukit Bendera. hahaha


dengan Mak Njang. Kakak Mak.

ni dengan sepupu sepapat. yang kat bawah tetiba interframe tu anak sepupu.

ni la anak-anak aku. penuh keta Odyssey BGR boboi tu hah. iolls terharu. wuwuwuuwuw. T.T

ni kawan-kawan baik dari sekolah menengah lagi.

yang ni pulak kenduri sebelah lelaki.
seminggu selepas tu time raya cina.
banyak gila kenduri time CNY.
pakat berebut-rebut nak buat kenduri kahwin dorang ni.
kat rumah aku je dapat jemputan 8 kenduri kahwin. jenuh nak pi.

side sana tema warna Royal Blue. aku punya la gigih cari gak warna Royal Blue ni. excited lebih macam kenduri aku pulak kan. wkwkwkwk.


rombongan dari pengantin perempuan. yang ni je tinggal, yang lain dah balik sebab pergi kenduri tempat lain pulak.
sebenarnya banyak je gambar. tapi aku malas nak upload.
hahaha. aku memang pemalas nak update sekarang ni.
arghhhhh~!!! screw me!
 ok sampai sini je. tata.

2 comments:

tiqa ab said...

warna biru tu cantik sgt weh!!!!
sorry xdpt dtg. :(

laila latif said...

tq~!! takpa la. kahwin aku nnt kau wajib datang! XD