Monday, May 24, 2010

:..:ReuNioN:..:

23/5/2010~ Sue organize 1 reunion utk ex-smkgp.. at 1st aku xnak join coz mls nk jmpa bdk2 skol aku dulu ( kurang ajar kan?? haha) + xda transport. then 1 day Walia asked me im going or not then i said no. n i told her bout transport, bla,bla,bla.. so she offered me to join her bcz she'll go with her fren + Mun!! immediately i said yes..hahaha... ye la org dah offer kan xkan nk tolak.. huhu.. pg Ahad tuh aku p umah Mun, tggu Walia n her fren kat sana n p umah Sue coz nk konvoi skali.. then tros gerak p Batu Feringghi!! pas cari2 port yg baekkk pny nk picnic then we've found 1. unpack all those things yg kitaorg bwk- mknn,tikar n tent(erni dh mcm nk tido kat sana ja hahahha). waiting for other frens smbl2 tuh wat la sesi fotografi kan.. cam besa r.. kwn2 aku sumer suka posing2 nie.. aku tumpang sekaki jer.. ahakz.. so member2 aku yg dinanti2kan dah sampai.. so we start d ceremony.. even xramai sgt yg p tp we still have lot of funs there.. lantak la sapa yg xnk pegi.. jgn nk nyesal2 suda k pastu comment kat pic ' ala ruginya xpi','cam besh ja angpa kat sana',bla.bla.bla-huarghhh!zzzzzz- ok smbung blk.. kitaowg mkn2, sembang2,usik2(bdk laki yg kuat mengusiknyer.hahaha)

1stly kitaowg maen tuju kasut, bdk laki mng (ala bagi can jer but finally sumer game dak laki yg menang.huh!), penat berlari nk elak dr kena tuju ngan bola
(kureng ang Pojie!) pastu continue mkn.. pas mkn lepak2 jap kat atas batu besarrrr dgn Mun,Walia, No'ot + her bf, Pojie.. posing2 jap.. but at dis time aku suka sgt tgk No'ot n bf dia.. anytime n anywhere asyik posing jer.. hahaa.. sweet giler!!! masa kitaorg tgh lepak kat batu tuh, others maen tanam Erni dlm pasir dirasmikan oleh bf Erni sndiri..haha.. sporting gilak.. dlm kul 12 lbey dah xley nk smbung maen sbb terlalu pns even pasir pon dh pns melampau2.. then Efa n Aizat (kapel sejoli nie) bwk our cakes.. not 1 but 3 cakes..hoho.. chocolate cakes even not from Secret Recipes' but sedap per.. hahaha.. Erni,Suha,Sue n Cipa dah bermandi mnda dah kat pantai.. aku n laen2 lepak kat bwh pokok smbil sembang2 n kutuk2 antara satu sma lain (standard r tuh kan.. kutuk dpn2..hahaha). then diowng nk maen cari sweets dlm tepung bt aku xjoin coz xbwk baju salin. kang xpsl2 aku jd cam Michael Jackson.. dah la lepas tuh nk g QB.huhu..


frankly, that time sgt99x laaaaaaaaaaaa panasssssssssssssssssssss yg amaaaaaaaaaaaaaaaat.. nk pijak pasir pon cam pijak bara api tau x.. aiyorhh.. pas selesai wat sand castle, aku,Mun,Walia + her fren(aku xtau nama pa but he is a guy) pegi QB coz diowng kesian kan aku yg xpnh g Qb-cait!- but dok sna jap jer cz xda pa pon kt sana.. bowink! then aku n Mun decided nk g Jusco juz 2 of us sbb km tgk Walia cam xbaper selesa sgt dgn kwn dia tuh (baru kenal 2ari but Walia bwk dia jd driver kitaowg cz dah terdesak.actually 1st plan yg jd driver kitaowg adalh org len but dia excidnt lak Jumaat tuh so terpaksa la), so disebabkan xnk wat Walia terseksa, km mtk nk blk tros.. citer sal kwn Walia tuh frankly speaking aku n Mun n Walia xsuka sgt cz dia cam nk tnjuk dia hebat, bwk keta bapak pny laju (then sempat kata nsb bek ni keta auto,kalu keta ag 1 mmg ag laju -WTF), always stared at Walia (Walia ckp dia mmg xsuka sgt2) but sabar jer, sumer org pendam dlm ati but pas kuar dr keta sumer luahkan.. hahaha.. btw thanx la cz sudi jd driver kan.. tp duit tol aku yg byr tau!..huh.. dah naek highway Sg 2 tb2 lak member kwn Walia tuh kol soh pick her up kat Jeti padahal kami br je lps Jeti (WTF dah la nk g Jusco lak pastu jam dah kul 6 lebih. aishhh) then kitaowg patah blk. nk bwk caner tumpang org so ikut jer la.. hmmm.. dah amek kwn dia then dia bwk keta cam haram j***h lg tros hantar kitaowg blk.. smpai umah Mun, kami tros amek moto n merempit g Jusco juz nk mkn sizzling (Mun r nie time kat QB dia kata lapar sizzling.. aishh) pas sampai kat Jusco, text Abah kata nk blk lmbt sket.. hehe.. n Abah kata jgn lmbt sgt coz Abah kat luar da hal.. after mkn, g Popular usha2 latest novel tp xbeli pon sbb xda duit (huhu) then turun bwh beli Papparoti (my fav yummy2)..


b4 9 pm dah smpai umah.. then saw keta Abg,dia blk kejap amek baju dia cz esok ( 24/5/2010 ) dia kena g kursus.. aku masuk2 jer umah then dia tros nmpk Papparoti ku n tros amek satu (aishh~ nasib bek beli 4) tnpa dipelawa.. besa la tuh.. nk wat caner sm2 peminat Papparoti.. huhu.. then i gave Kakak 1 Papparoti + nugget + begedil aku wat (aku wat tuh begedil ayam ..hahaha.. bangga2) .. pas Abg balik, aku tros rebus ubi kentang sbb idung aku dh merah2 hasil berjemur di tgh pns.. Malu doe cam udang terbakar jer masa sampai kat Jusco, Nepal2 yg jg bhgian sizzling tuh asyk usha jer aku (usha sma ada aku cun @ muka aku merah xdpt dipastikan).. kul 10 lebih baru mndi pas sapu potato yg direbus n dilenyek kat muka.. sory Sinchan yer mndi lmbt..hehe.. sekali sekala jer.. =) mandi,sembahyang, sapu lidah buaya kat muka bg sejuk sket n pesan kat Mak yg aku nk tros tido so jgn nk pggl2..huhu.. then tros tidoooooooo......zzzzzzzzzzzz~~~



Notis~ pic aku letak next post k sbb internet lmbt sket..

No comments: