Tuesday, December 7, 2010

Laila datang lagi!

hye semuaaaa!!!!
ooopsss! Assalamualaikum! kalau tak jawab dosa kalau jawab gatai.
ok pilih le yang mana satu ye. =p

dah dah dah! malas nak merepek banyak.
disebabkan boring tak tau nak cover ni menyebabkan aku terpaksa membebel kat sini.
dan dengan bangganya aku nak korang semua mendengar aku membebel!
oraite u'olls??? ahakz gedik la pulaks.

dah berapa hari dah aku membuang masa kat rumah ni.
uuuuuu. boring!
tambah pulak dengan Astro tak ada, moto roadtax dah mampus.
memang seksa! seksa! uuuuuu. TT
lepas tu apa lagi.
nak mengisi masa lapang, semput mak aku dikerjakan, huahua.
memang asyik kena buli je la. kesian kan dapat anak zooooolim macam ni.
kahkah.




kucing ni kalau tengah rileks memang sampai terkangkang2.
aku tak macam ni ok.
masih mengekalkan keayuan dan kelembutan. awww awww awww!



chill chill chill! cuti2 ni aku nak relaks je!
jangan paksa aku buat apa2.
kalau nak suruh aku buat jugak, sila upah dengan makanan.
bergantung kepada mood aku nak makan apa. kehkehkeh.




Notis: marilah kita berhibernasi untuk kesihatan yang baik lagi sejahtera~~ ^^

No comments: