Sunday, December 26, 2010

selamat ulangtahun yang ke7 ^^

Assalamualaikum!!!!! Atokkkk oooo atokkk!
hari ni 26 Disember 2010, semalam 25 Disember 2010 , Hari krismas.
bersamaan entry aku yg ke 100, tepuk tangan selama 2 jam untuk aku. hohoho!
memang aku simpan entry aku yang ke 100 untuk something yang special.
aku bukan nak buat announcement sapa pakwe baru aku. ehem. * sory Ina, akak masih tak dapat nak bagi abang ipar untuk Ina, minta kat Kak Dot dan Kak Tiqy ye! -<*

hari ni adalah hari memperingati sejarah penubuhan DBSK aku! hoho.
so semua Cassiopeia termasuk aku akan menggedik2 seronok bila datang je tarikh ni.
tak da la sambut yang over2 tu, ishhh2. tak boleh tak boleh!
ohh tahun ni ulangtahun DBSK yang ke7!
diorang debut masa umur belasan tahun lagi, jambu2 je muka masing2, comel2 je sampai la sekarang semua dah ada muscle, hensem2, gentlemen. waaaahh!


tapi macam agak sedih bila tahun ni diorang sambut macam hemmm. sedih la pulak aku nak sebutnya.
dari 5 orang ke 2 orang tak ke rasa sedih. TT
even diorang tak officially disbanded like some other people said, but they are not together yet.
dont worry, we, as Cassies will always keep the faith for you all guys! always do and surely do.



hope next year, for 8th anniversary, there will be 5 of them back. hope so. ^^

notes: thank you for light up my life. all of your songs really made my day, brighten up my day. my life wont complete if am not listen to your songs. and along with this entry written by me, your songs were not forgot to accompany me. your came into my life with so much joy and happy. lastly, thank you very much because you are always there for me! Always Keep The Faith! ^^ xoxo * ayat macam nak tujukan dekat pakwe la pulokk kan! ahakz!*



HAPPY 7TH ANNIVERSARY OPPAS! 7 YEARS FOR DBSK 2010~~ ^^



Notis: saranghae oppas! <3<3<3
k



4 comments:

tiqa ab said...

x abes2 dbsk ko tu laila oii..
fanatik sgguh! hahahah
weh,soh ina mnx kat dot je la.. i'm not ready yet to give her brother in law! hahahah

laila latif said...

haha. mesti la fanatik beb! ala mcm ko fanatik kat froggy n a**n tu la kan. haha.
nnt aku ckp kt ina soh mtk kt dot. haha.

cikdot said...

ape pulak aku?? aku pon lambat lg laaa. haha. biala adik adik dulu. ;p

laila latif said...

haha. tu la pasal. kita bg kebenaran diorg langkah bendul xnak. haha.