Tuesday, December 21, 2010

saya ni!



hikhikhik comel tak ? comel tak?
word welcome tu untuk diri aku sendiri.
welcome back Laila selepas seminggu lebih tidak mengepost apa2 dalam ini blog.
huhuhu.

biasalah kan hidup kalau tak busy kena jugak buat2 busy.
a few things happened last week, so kena relaks.
aku sebenaqnya baru baik demam ni hah.
ehhh tak la baru baik, still ada lagi demam ni.
dengan selsema, melepaskan batuk di tangga pun ada.


alalalalala. musim sekarang banyak orang demam.
sat hangat sat hujan, senang betoi dapat penyakit.
meh nak bagi tips, minum air banyak2 bersamaan satu kolam renang sehari.
nanti badan tak cepat panas ye macam aku hah kan dah demam.
kesian kan aku? semua dah tanya mana la Laila ni dah hilang, tak nampak online pun kat FB
yela auta je tu, Ieka sorang je tanya, yang lain2 semua tak pernah nak menghargai kewujudan aku. wuwuwuwu.
menangis hati ini.


hahhhh sebelum terlupa hari ni birthday mak aku.
HAPPY 51st BIRTHDAY MUMMY! <3<3<3
semoga dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki, sihat sejahtera sokmo.



Notis: =)

No comments: