Sunday, February 27, 2011

bebola daging berstrawberri

Isnin hari tu,aku telah mendapat satu panggilan telefon daripada seseorang semasa di dalam kelas KKM. ingin ketemu katanya. hmmm... ok jugak. kelas habis pukul 1, petang tak ada apa nak buat even esoknya tu ada test. ehem. *nampak sangat tak sedar diri kan*

dah lama tak ketemu sama dia. rindu jugek.
.
.
.
.
.
.

Shahira anak Pak Zaki

tu la orangnya. disebabkan dia kata nak datang nak ambil,so terus kata ok. hahaha. then Shera kata Dot nak follow sekali. so silakan. Dot ni pun aku susah nak jumpa even satu U, dan satu FAKULTI! so keluarlah kita. lepas aku menunaikan kewajipan sebagai seorang pelajar yang berdedikasi yakni mengundi.ehem. so terus keluar. decide nak pegi OU. aku pegi OU kalau ada orang jadi driver,kalau tak harem la kan. singgah IKEA makan meatballs kat foodcourt yang decoration sangat cantik. selalu aku blogwalking, banyak blogger suka makan meatballs ni. so aku pun nak try la,perghh! gila tamak 10biji meatballs aku ambil. last-last sekali semput nak habiskan. hehe.



then pergi OU. tengok wayang citer No Strings Attached. citer tu agak 18SX. bukan agak la,but memang. tapi ada moral la jugak yang aku rasa ada dalam itu movie. tapi aku tak ingat apa. hahaha. tiba-tiba dapat mesej dari Syiqin kata ada praktis gamelan pukul 9. ada cikgu datang mengajar. tskkk! wayang habeh pukul 8.45, memang tak la kan nak pegi praktis tu awal. dah la cikgu tu punctual dan garang! grrr. grrrr.



lama tak camwhore dengan Shera dalam tandas.



before masuk wayang kan,kitaorang jalan-jalan dan biasa lah cuci-cuci mata, lepas tu masuk Forever 21. tiba-tiba nampak ERRA FAZIRA. bapak cantikkkkkk gilos dia. Ya Allah memang cantik sangat. macam barbie doll. kurus je. mana ada tembam-tembam macam aku ni. hukhuk. tapi tak tangkap gambar pun, sebab Shera tak bagi, mungkin nampak macam agak mencapap ye. ahakz!







Notis: aku sekarang malas gila nak update blog. ni macam paksa je update. hahahha.

No comments: