Monday, February 14, 2011

tiada puisi atau lagu.......

tadi kan aku boring, so aku pun buang la masa aku belek2 fb aku. tengok link aku yang dolu-dolu tu. lepas tu ternampak satu video ni. aku dah sengih sorang-sorang. ahakz! geli je nampak macam orang gila kat depan laptop kan.

tetiba kenangan lampau menjengah kembali. meh rewind balik...................


masa aku form 3, aku suka gila kat satu iklan ni. aku tak tau kenapa aku suka. hmmmmm..... ouh salah satu faktor sebab hero dia hensem. ehem. lepas tu kan gila sweet iklan dia. ya Allah. sangat sweet. sampai aku siap berangan, bila aku pegi library aku nak benda tu happen kat aku. ahakz! berangan bolehhhhh! aku rasa korang semua mesti pernah la tengok benda alah ni kan. nah tengok!





aku ingat lagi masa form 3 aku kena pegi kem sains kat USM. so masa kat sana aku stay kat desasiswa gemilang kot. hostel lama la. bapak lama tapi clean & clear. kira bersih la dan nampak macam rumah panjang banyak bilik kat tengah-tengah ada dining hall. tv semua. so masa rehat, kawan-kawan aku semua tengah tengok tv. kebetulan bilik aku sebelah dining hall memang dapat dengar la kan diorang pasang tv volume tak reti nak slow. tiba2 aku terdengar lagu iklan ni,perghhh! aku terus berlari keluar bilik sambil menjerit-jerit macam orang gila dan terus buat terjunan kat atas sofa. kawan-kawan aku yang ada kat dalam bilik diorang semua keluar tanya, 'awat laila awat? ' dengan muka selamba aku cakap, ' tu iklan tuhhhh!!!' nasib baik tak kena belasah dengan depa kan, kalau tak , tak pasal-pasal keluar headline surat khabar , 'SEORANG PELAJAR KRITIKAL DIBELASAH KAWAN-KAWANNYA DISEBABKAN KESENGALAN DIRI SENDIRI'


memang fanatik gila la aku dengan iklan tu. hahahhaa.




Notis: tiada puisi atau lagu, tiada potrait tiada ratuuuuuu......

2 comments:

Unknown said...

waa, mimi pun suka juga iklan ni. sweet sgt kn? tu nama dia desasiswa cahaya gemilang. mimi xpenah msuk pun lg hehe

laila latif said...

ye! sgt sweet. seram kot dlm tu. better xyah masuk. hahhaa.