Tuesday, February 15, 2011

yay! dia datang.

hari tu kan, jumaat lepas kawan baik aku aka cinta mati aku datang KL. yay! akhirnya berjaya jugak jumpa dengan Nasiha Yusoff. selalu kalau cuti, plan bagai nak rak mesti tak jadi. rupa-rupanya jodoh kita untuk berjumpa kat KL noh. hekhek.

khamis malam baru dia decide nak datang sini. aku pun volunteer nak pegi ambil dia kat bukit jalil. excited beb! lepas habis kelas TITAS terus pegi stesen U naik LRT semua lepas tu walllahhhh! jumpa Siha!!!! suka suka suka! then balik UM, rehat-rehat semua, malam pukul 11 turun makan kat warung Mak Jah bak kata Syukri. =.='

lepak sekali dengan Ayin dan Fatan dan Arif. diorang tanya apa plan untuk esok, terus cakap nak pegi area BB sebab Siha nak pegi situ. kata pemandu pelancong so aku ikut je kat mana Siha nak pegi.


dia ni shopaholic. pemandangan macam ni biasa je bagi aku. haha. tapi teman dia shopping sumpah tak penat. tak tau kenapa.


muka puas dapat beli mp3. oh kitaorang beli kat Low Yatt


yang ni la mp3 kami berdua. mula-mula nak beli yang sama, yang belah kiri korang tu, lepas tu Siha macam dok belek-belek macam nak sangat je mp3 yang belah kanan tu, so aku kata ambil je kalau nak. so end up dua-dua ambil warna hitam. ouh aku punya yang belah kiri, Siha kanan. nak gantikan mp3 aku yang hilang dulu. tskkk! sadis.


masa ni kat Sungei Wang. lepas masuk TS, pusing-pusing jap then aku dapat mesej dari Ayin (yang dok sebelah aku tu) dia kata dia kat Sg Wang. so join diorang la best sikit. masa ni tengah tunggu Kak Fairuz dan Kak Siti usha sandal.


masa jalan-jalan dengan Siha kat TS, tiba-tiba jumpa kedai photosticker. usha harga berapa. uihhh. murah ja. murah lagi daripada yang aku buat dulu masa kat Penang dengan ex aku. ehem. so aku ajak la Siha buat. ahakz! gedik-gedik ja. comel je. tapi aku lagi suka yang aku buat masa dengan ex aku dulu sebab aku design sendiri. hakhak. yang latest ni diorang suruh pilih siap-siap frame tu. so tak boleh nak tambah corak apa-apa. ouh kenapa aku minat nak buat benda ni? sebab terpengaruh dengan cerita-cerita korea la ni! aisssh. kalau kat Jepun benda ni dipanggil Purikura @ Printclub. paham-paham je la kenapa orang Jepun panggil purikura ye. haha.



kat KL Sentral. on the way nak balik. baru lepas mentekedarah KFC. =p


hari Ahad. kat stesen U. hantar Siha balik. aku hantar sampai kat Masjid Jamek ja. dia kata dia boleh balik sendiri walaupun aku rasa macam berat je nak lepaskan dia sebab dia suka ralit. takut tiba-tiba terlepas LRT lak. tapi dia kata dia ok. so tak pe la.


disebabkan awal lagi, so aku pegi la Mid Valley sorang-sorang. melepak kat MPH, baca novel. ouh baca short novel ditulis oleh Syud, one of my fav author. lepastu pegi beli Big Apple! nyum nyum. oh aku beli novel jugak. ni dia... tapi tak habis baca lagi. huk!




Notis: kejap je Siha datang, macam tak cukup ja bawak dia berjalan. tak pe la next time ye dear!!! sory kalau ada salah silap,kurang apa-apa ke waktu hang kat sini ye. ^^





4 comments:

tiqa ab said...

bestnye! jeles laaaa...
ko bc novel syud ape?
eh,aku dh ade dh 3campur 1. ko beli sbb aku suggest ke? hahah. pasan je.

laila latif said...

nnt kita ley jumpa gak. ala short novel dlm novel damai tu.
aku beli novel 3 cmpur 1 lps bc sinopsis dia kat page jemari seni. heeee.

nasiha said...

kenapa aku baca ni.aku asa cam nak nanges.tacing ah!!. sayang ang!!

laila latif said...

sbb ang rasa terharu la yg ang nk nangis tu. hehehee.
sayang ang jugakk!