Tuesday, February 8, 2011

ting tang ting tang!

cuti seminggu yang lalu, saya telah balik kampung iaitu rumah saya.
ehh awat skema punya ayat macam tengah buat karangan ni? ok2 back to normal.
sampai2 je rumah terus aku kata kat mak aku, "Mummy! esok buat nasi lamuni ye.Kak Lang nak makan!" mak cakap,"oraite!"
matik la kan anak cakap macam tu kat mak.haha. nampak macam ayat kasar tapi intonasi dia lembut ye.


lepastu aku siap senaraikan lagi,kira macam request la nak makan apa kan.
Ahad-nasi lamuni,
Isnin- laksa
Selasa-Bihun sup

perghh2! memang mantap la kan. tapi nama je request nak suruh mak aku masak sebenarnya
tapi last2 aku lak kena masak. apakah???
ok tak pe2. lek luuu!!!
demi nak mantapkan skill memasak aku dan memenuhi permintaan perut yang banyak berjasa,ku turutkan sahaja.

pastu teringin pulak nak makan kek coklat.
memang cuti hari tu aku banyak buat homework.
homework menghabiskan makanan kat rumah.
seronok je mak aku ye. ada orang temankan dia makan.


kek coklat donut.


sedap tak ? sedap tak? hahaha. mesti korang tengok tak selera kan?
tapi sedap woooh! tengok tangan la kan.
ehem.

aku rasa berat badan aku dah naik waktu cuti seminggu hari tuh.
tapi aku tak kisah sebab nak tunggu bulan 5 nanti baru boleh balik rumah.
memang seksa la perut aku tak boleh makan sedap2.
tskkk! sadis!

tapi aku bersyukur skill memasak aku dah bertambah baik gemilang cemerlang dan terbilang.
thanx to dapurku yang banyak berjasa. ngehngeh.



Notis: ehem. lapar kek secret recipe la pulok.

2 comments:

NY. said...

nak cheesecake.

laila latif said...

ok! ang blnja ekkk. heheee