Tuesday, February 8, 2011

CNY yang happy

tajuk mau skema sikit ye. hoho. raya cina yang lepas dapat cuti seminggu so balik rumah. bercuti sakan. ye la baru start semester baru mana ada lagi test, assignment semua. so kali ni balik dengan beg yang ringan. yay! *macam la selama ni bawak balik buku ye Laila oi!*

disebabkan duit ptptn dah masuk so mari kita bershopping! CNY memang banyak sales so tunggu lagi. harus la shopping. tapi tak banyak la aku beli. ingatkan nak belanja mak aku baju sehelai dua tapi tengok2 Kak Ngah srraaap je dia punya kad. bagus2 tak sia2 aku bawak dia ikut sekali as driver. haha.


so aku hanya perlu belanja makan je la. mula pegi beli Big Apple set 6 biji donut ja. meleleh siot. yang mak aku nak makan mee udang, Kak Ngah dan Adik aku nak makan KFC lak. aiyarkk! aku tak tau la apa yang best dengan KFC ni. tapi tak pe layankan je. beli snack plate untuk adik aku, fish donut yang baru tu saja je nak rasa sedap ke tak,nuggets dan fries. kata nak makan mee udang pulak kan, so kena simpan perut. ehem. niat nak beli PappaRoti tapi kedai tu tutup. tauke dia cina kalau tak silap. hem. kempunan saya.


ish2. lapaq la sangat kan.

dah tu pusing2 Jusco jap sebab aku nak beli barang. tapi level bawah je sebab malas nak naik atas + banyak kedai tutup. ye la CNY kan. =.=' tiba2 adik aku pulak nak makan sushi. tak pe layan kan je. diorang ni memang suka makan. tak paham aku. *buat2 marah padahal orang yang cakap tu pun 2x5 ja*

sabar menunggu anak yang sedang shopping


lepastu terus pegi makan mee udang kat Sg Dua. nama kedai tu Restoran Mee Udang Seri Tanjung ke Tambang tah. tak ingat tapi kedai makan ni pernah la Jalan-Jalan Cari Makan datang. kira femes la jugak. sampai2 ja situ,perghh! penuh umat manusia. padahal baru pukul 8. opps! lupa. cuti kan mesti la ramai. ngehngeh. order kat Mak mee udang. ye la dah nama pun kempunan nak makan padahal baru ja lepas kena sound dengan doktor suruh kurangkan berat badan. tapi akhirnya anak2 jugak yang disalahkan sebab beli makanan bawak balik. tak kan nak biaq mak sendiri lapaq kan. hahaha.

aku dan Kak Ngah makan nasi goreng ja. pastu order sate kat adik. perghh! gila kenyang. memang jalan2 cari makan la hari tuh. lepas makan, balik rumah continue makan donut2 yang dibeli. mana sedap simpan esok, so harus habiskan. dalam pada dok bising2 kata kenyang, habis jugak kami bedal. hebat kan uh? hahahaha.


mak resah menanti mee udang nya yang belum tiba.



muka hepy dapat makan banyak

aku bukan pengikut Illuminati

Jusco kesayangan Dot dan Tiqah dan Siha. mesti korang rindu kat Jusco ni kan.heheehe.


dua beradik berbeza rupa



ouh lupa laks. hari ni birthday abah aku yang ke 53. so Happy Birthday Abah! May Allah bless u always, doing well, eat well, take care of your health k. saranghae! <3<3<3 ^^

Notis: seminggu yang best sebab dapat makan!

6 comments:

cikdot said...

ahahaha. jusco seberang prai kan tuu?? wahhh. lame gilaa tak pegi.
berat naek tak mkn byk nih? ;p

laila latif said...

xtau la. penimbang kat umah aku prob. acecece. hahhahaha.
tapi ada org kata pipi aku dah kempis sket. alhamdulillah la. huhuhu

NY. said...

hg pakai shawl cam tu lawa.!!

laila latif said...

ekk? hikhik. *malu* shawl akk aku je tuh. hahhaa.tq2!

tiqa ab said...

mmg aku rindu pun jusco tu. lg rindu dr aku rindu hg! ahahahha

laila latif said...

ok fine. ko kurang rindu aku.
double fine ko lagi suka jusco dr aku. =(