Saturday, October 15, 2011

the first gathering evaaa!

 untuk pertama kalinya, course aku ada buat gathering untuk budak-budak 1st year, 2nd year and final year.
waktu aku 1st year dulu, tak ada pun gathering-gathering bagai ni. almaklum la senior aku dulu busy.
tapi untuk junior-junior aku ni,kitaorang pastikan diorang kenal senior-senior diorang ni haa.
tak ada terkapai-kapai di lautan. 

then disebabkan senior 3rd year busy,so diorang serahkan kat kitaorang je handle semua ni. walaupun last minute, tapi Alhamdulillah. semuanya berjalan dengan lancar. makanan pun sodap nyo hah. disebabkan kat Dataran Sains dorang lambat approve nak guna tempat tu,terpaksa la switch ke foyer bangunan mikrob je. jauh pun jauh la janji semua happy!

menu malam tu nasi ayam. kalau tak plan nak makan fast food je tau. nasib baik ada dua orang coursemate aku volunteer nak masak, sebab diorang dok luar kan. then sebab senior aku nak something yang mengenyangkan, so coursemates aku order la nasi ayam. tapi berbaloi gila kot. bayangkan rm4.50  je sebungkus,tapi nasi punya berlambak tambah ayam pulak besar. berbaloi-baloi !

buah tembikai,kek pisang,jeli. diorang kata pencuci mulut,tapi semua bedal sekali dengan nasi. apa kes?


kenalkan my buddy! eh dah kenal kan masa dinner dulu. hekhek. kak Haziqah yang cantik tertarik ko memang dabooom!

ni coursemates aku yang gila-gila punya. eh ada Kak Emma and senior sorang pulak kat depan tu.

dari kiri : Ziela, Laila Lopes,Fara,Lisa,Kak Mira

2nd year + 3rd year. budak 1st year malu-malu kucing lagi. standard la tu kan. kitaorang ni hentam je. padahal before ni tak ada la rapat sangat. kehkeh.

ok bergabung!!! 1st + 2nd + 3rd year students!! microb-bytesss!


percubaan hazeem wachacha untuk menyelit berjaya. =.='

sapa je yang tak kenal aku? kalau makan pun boleh lagi detect kamera kat mana. haha. hai Kak Ziqah serius nampak.


sebelum ni Abg Razman dah agihkan buddy semua. tapi bak kata Kak Ziqah disebabkan dia tak ada keja, dia rombak balik. nak menangis-nangis aku dan Kak Ziqah tak nak kena pisah. nasib baik still sama. phewww! gathering malam tu tamat lebih kurang pukul 10 malam la. tak banyak buat aktiviti pun,lebih kepada rilek,santai-santai ja, buat ice breaking, tangkap gambar then balik. tapi best. sebab boleh bising-bising. nasib baik Ieka bagi pinjamkan kereta ,kalau tak sedih je aku kena balik jalan kaki malam tu. tsskkk! heart Ieka! hihihi.









No comments: