Saturday, October 22, 2011

malam Eksplorasi Budaya

aku kan stay kolej. biasa la budak jauh. rumah kat Penang la katakan. nak sewa rumah tak mampu. sobsob. *taboh sedas baru tau dok boh ayat sedih plak* kahkah. ada 1 hari ahad yang lepas, 9hb Oktober yang dulu, kolej Aminudin Baki,UPSI datang kolej aku buat lawatan. anjuran Exco Seni kolej Aminuddin Baki tu la. aku pun heran. kolej aku dah la buruk, nak buat lawatan bukan ada apa pun.haha. matik la kutuk kolej sendirikan.


dengan Ina =)


tapi malam tu, ada malam eksplorasi budaya. so aku kena main gamelan. ketuk-ketuk bonang tu la. and then few days back, Hasina Hassan aka Ina ada bagitau dia datang jugak. excited habis aku. lama tak jumpa budak kecik ni. memang tak berubah langsung perangai kanak-kanak dia tu padahal nak jadi cikgu tu. =.=' dia pulak bila jumpa asyik bising, ' kenapa Kak Laila makin kurus niiii???' *blushing* malu ittew tau. ihik.

Ina pulak kena perform koir malam tu. best koir dorang walaupun dah nak hujung tu suara macam dah tak semangat kan nampak macam penat je kan.haha. sory Ina terkutuk lak. hik.

ada gaya tak aku main Bonang tu? hekhek.




me and my lovely pet. eh?

No comments: