Saturday, October 22, 2011

ngedate sama Dot dan Shera

hari rabu lepas je habih kelas Eukaryotic Microorganism terus keluar pegi Mid Valley dengan Amni dan Mira. nak release tension la kononnya kan. selesai semua test dan presentation blablabla. yang merunsingkan jiwa aku dan mengacau bilaukan hidup aku selama beberapa minggu ni. ayat nak dramatis je kan. =.='

plan nak beli barang makanan je,buat stok dalam bilik. bila lapar boleh terus ngap je. tapiiiiiiiii tiba-tiba Mira ajak tengok wayang pulak. dah keluar pun hari rabu, konpem la kan tiketnya murah. terus on. tengok citer Real Steel. sangat best aku habaq mai. rugi sapa tak tengok. tapi still tak boleh lawan citer fast five lagi la. hehe.

masa tengah dok teman Amni dan Mira beli baju, *nama je teman pada awalnya,last2 sekali aku pun TERbeli jugak baju* tiba-tiba dapat mesej dari Shera,kawan kamceng waktu matrik dulu sebab sama-sama buat jahat. eh? tanya free ke tak nak ajak keluar. sekali dengan Dot pun ikut. aku pun apa lagi. on je la. sebab memang dah lama tak jumpa budak2 ni. *bajet hang besaq la Laila* haha. so malam pukul 730 Shera datang ambil denga Kelisa birunya. walaupun tengah hujan, aku redahi jugak sebab naik kereta,bukan basah pun kan. pegi ambil Dot kat kolej dia. then terus pegi Mid. sebab dekat je Mid dengan UM tu.

bagusla kan. tak sampai 5 jam balik dari Mid, pegi Mid lagi. =.=' hajat hati nak tengok wayang, lepas tu tengok semua waktu yang lambat, then Shera ajak pegi tengok kat The Gardens, ok waktu wayang awal, tapi tengok harga boleh meninggal kat situ. satu tiket ENAM PULUH LIMA RINGGIT! meninggal terus aku. lepas tu patah balik pegi Mid. then discuss punya discuss, cancel tengok wayang, kita pegi makan je.





so habeskan masa kat food junction. aku dan Dot makan makanan Korea. ehem. aku makan nasi goreng Kimchi, Dot makan Kimchi ramyun. sedap ouh! Shera makan Pepper Lunch. motif aku citer apa yang kami makan? haaaa tu maknanya aku tengah rajin menaip la ni. hahaha.

sembang punya sembang,gosip punya gosip dah nak pukul 10, Mid pun dah nak tutup sebab nampak mat2 bangla tu tengah dok susun kerusi meja semua. terus gerak. tapi rasa tak puas jumpa lagi. aku suruh Shera pusing-pusing lagi, sembang dalam kereta, then decide nak singgah KFC dekat dengan U aku. sambung situ pulak hah. terbaik! pukul 11 terus gerak balik sebab dah lambat, and kesiankan Shera nak balik Shah Alam sorang2. terus release tension aku betul2 hari tu.haha.






gambar Shera tak ada sebab dia ni low profile sikit. eh? haha. tak ada maknanya si Shera low profile. dia yang tangkap gambar konpem la mukanya tak ada. haha. Rindu terubat!!!! tapi rindu sama Nasiha Yusof dan Atiqah Ab belum terubat lagi. T.T

2 comments:

tiqa ab said...

waaaaaa.jeles sgt! tape nnt i'll make a day for u n dot. insyaAllah. miss u! :)

laila latif said...

hehehe. miss u more! =))