Monday, June 3, 2013

dah lepas salah satu syarat. weeeee~~

 Assalamualaikum~~
berdasarkan tajuk entry, apa yang dah lepas salah satu syarat?
ehem. 
Sabtu dan Ahad- 18 dan 19 hb Mei hari tu aku pergi satu kursus ni.
segan pulak nak cakap kursus apa. kahkahkah.
saja nak cakap, aku pergi kursus kahwin sebenarnya.

pendaftaran start pukul 7.30 sampai 8.30
pukul 8.45 baru bertolak pegi jalan kaki ke APM.
nasib dekat dengan kolej. tapi penat gak la jalan. hahaha.
dah malam sebelum tu kemain tengok midnite movie citer Startrek.
habeh pukul 3 pagi, then balik singgah Murni kejap makan-makan.
pukul 4 lebih gak la sampai kolej.
balik terus tidur.
subuh pun my boss tolong kejutkan sebab dia tak tidur pun. hehehehe.
time tengah kursus slot pagi tu, memang all out la tidur walaupun ustaz tu best bagi ceramah.
sorry ustaz, mata saya tak dapat nak buka dha time tu....!
dapat satu buku free. banyak info berguna dalam buku ini. boleh dipraktikan bila dah sampai masanya. heeee~
hari pertama

asalnya aku dapat tau kursus ni dari Yus. dia tweet hari tu.
then aku tanya Izzah, sebab aku pernah janji nak ambil sekali dengan dia kalau ada kursus kahwin dalam UM ni. almaklum la orang tu dah tak lama dah kan nak akhirkan zaman anak dara dia.
tapi sebab dia busy, so tak dapat la dia join sekali.
then aku pun lupa terus.
lepas tu time lepak dengan Syiqeen, tetiba dia cakap pasal hal ini.
aku terus tanya dia pergi ke, laju je jawab dia pergi.
aku pun apa lagi, cakap la kat dia aku nak pergi jugak. ada geng best sikit kan. tak ada la boring.
so dia tulis nama aku jugak, kena bayar rm60. murah la kan sebab ikut harga student.
kat luar mahal dan dengar kata nanti kursus kahwin nak buat 5 hari.
memang la cepat-cepat aku nak ambil kursus kahwin ni ha. walaupun entah bila nak kahwin.
takpa simpan ja dulu, masa dah time keluarkan je.
ni pun kursus kahwin yang aku pegi dua hari diorang buat before ni 1 hari je.


 brader ni paling sempoi sekali dengan rambut dreadlock nya kan.
kemainnnnnn. hahahhaha.
orang luar ni rasanya. boleh pulak student buat rambut macam ni dalam UM, memang nak kena cukur kepala dengan pak guard la kiranya. hahahaha

hari kedua dengan Eida.

 ingat lagi tak ni benda apa? masa sekolah rendah dulu selalu buat.
padan kan nama dengan nama orang yang kita suka. whahahhaha.
lawak bila teringat balik.
ni aku tengah boring tu yang tetiba tak ada keja buat tu.
so ini menunjukkan jalinan kimia antara aku dan Syiqeen agak kuat ye. bagus!

alhamdulillah. akhirnya dapat jugak sijil.
yay dah boleh kahwin!!! hahahahaha. kbai.

No comments: