Saturday, June 19, 2010

besday kakak!!!


haaa... hari tu aku kata aku nak citer pasal besday party my niece kan.. ni ada few photos.. malas nak citer panjang sebab... sebab...sebab.. aku malas la.. photos speak louder than actions.. hahahahaha. aku dah start merepek. so tengok je la.

Event : Nor Farizatul Izzati bt Muhamad Razlan birthday party.
Venue : rumah Tok Ayah dia aka rumah pak mertua abang aku.
Time : ikut suka bila nak pegi.





tengok tu demand gilak nak kek ada wonderpets. nasib baik ada upin ipin ja.
haha. terima semua.


nampak sangat bukan tangan anak sedara aku la kan. tak kan besar gedabak macam tu. mak dia yang potong kek sebab budak tu sangat la malunya.



masa ni tengah pujuk dia soh tiup lilin. tapi macam biasa la kan dia kan pemalu jadi mak dia la yang tolong tiup kan. huh


perut abang yang kempis sikit sebab tiup belon yang banyak tu. kata dia la kan. haha


masa ni baru lepas berjaya keluarkan dia dari rumah sebab dia malu sangat la kan sampai tak mau keluar. apa kes la budak ni.




lepas tu baru la dia mau pegang pisau tu tau tak. haha.
anak sapa la ni.


nak tau tak Kak Long aku kata apa? lepas habis tu kan baru la anak sedara aku tu kata kat Kak Long aku yang dia malu sebenarnya tadi. hahaha. tak boleh blah betul. dia memang macam tu. kalau lama tak balik rumah aku, then tiba2 balik, dia jadi sombong gilakk sebab malu padahal bukan tak kenal sapa kan. memang habit dia macam tu. rasanya sebab dia ni ikut belah abah dia la ni. malu tak bertempat. huh. hahaha. OMG aku ada bagi hadiah kat dia tapi lupa nak snap. aku bagi hairclip bentuk hat dengan getah rambut ja. tu pun beli kat pasar malam ja sebab tak sempat nak pegi jauh2 sebab abang bagitau last minute. alasan ja tu sebenarnya aku tak ada duit pon. haha. plan nak kongsi duit dengan Kak Ngah tapi last2 aku ja yang bayar semua. ceh. dia tolong balut je hadiah tu. tu pon guna kotak aku dan pembalut hadiah aku. so kira total hadiah tu memang fully dari aku la kan? hahaha.



Notis : gambar tak banyak sebab aku lebih tumpukan pada makanan dan kek dia yang yummy2 tu. haha. aku tambah sampai 3 kali ok. kempunan punya pasal. hahaha.


No comments: