Thursday, January 13, 2011

1,2,3, click!

aku sekarang ni kepingin bangat sama kamera. kalau orang lain gila bayang sama kamera DSLR tapi aku tengah tangkap leleh sama itu polaroid camera. kenapa? kenapa? dan kenapa?
sebab dia comel la! aigoo!

since guna hp yang ada kamera, guna kamera digital, guna webcam la bagai, aku terus terlupa kat mana kedai gambar. so sampai sekarang aku tak cuci lagi gambar2 yang aku tangkap beberapa tahun lepas. ngehngeh! ada juga aku burn dalam cd tapi tu la sometimes cd tu rosak la terus file corrupt dan terus gambar2 semua hilang. tskk! sadis. sebab tu aku teringin sangat sampai meleleh air liur nak kamera polaroid tu. nak yang tu je, tak nak dah yang lain *ala2 Anggun dalam iklan Pantene* senang la aku dah tak payah cuci gambar. tangkap gambar, click! terus keluar. waaaaahh!

mesti korang pelik kan apala yang comel sangat pasal kamera tu dah la besar gedabak nak letak dalam beg pun tak celuih buat malllu je la nak bawa kamera tu tak uptodate langsung. up-pakejadah ada la. heh! korang ingat kamera polaroid macam ni ke?



heh! ni zaman aku tak beranak lagi la. tak main la beb!

ek ena minah ni, yang latest pun besar jugak meyh! eh eh eh korang ni. korang ingat kamera tu macam ni jugak ke?


heh! tak ada maknanya pung. memang la kecik sikiiiiiit je dari yang kat atas tapi cool pe bawak kamera macam ni. ngehngeh! tapi jangan risau, kamera to dah uptodate dah, bukan up-pakejadah lagi. contohnya macam ni:


comel kan? comel kan? aigoooo! shweet shangat~ ^^



yang ni lagi la. super shweet shangat! ^^tapi tukar warna lain boleh? i don't like pink. sory jie! heh!



haaaaa..... ni la generasi baru kamera polaroid. dah berdiri sama tinggi duduk sama rendah dengan kamera digital dah aih. kagum tak? kagum tak? perghhh! siap boleh gantung kat tengkuk lagi tu. tak payah risau takut tengkuk korang nak patah ke apa sebab konpem ringan! hohoho.


oh! oh! oh! opparul saranghae, ah! ah! ah! manni manni hae~
SNSD- Oh!

phewww! nasib baik aku tak ada laki lagi, kalau tak lagu ni la yang aku terpaksa nyanyi nak pujuk dia belikan untuk aku. hohoho



Notis: kamera pilihan kau bukan kamera pilihan ku Dot! ^^

4 comments:

Unknown said...

akak!!! samala dgn mimi, mimi pun nk kamera tu. sweet je kn? bila kuar dgn kawan2 ke, bole bg sorg 1 buat kenangan.. aishooooo mmg cute gila ah. mhl x kamera ni

laila latif said...

akk xsurvey lg harga dia kat kedai. rs lebih kurg dgn harga kamera digital kot. ^^

cikdot said...

ahaaaa ! nak jugak. sebab aku tgk khuntoria nichkhun gune bende alah ni trus suke. ngeeee.

laila latif said...

eleh ko dot. nak gak influence dr korea. nyampah jie! haha. org korea mmg suka guna ni kot. comel je. hehehe.