Friday, January 21, 2011

buat amal di Pasar Seni

ni adalah sambungan kepada buat amal di taman tasik titiwangsa. second day kitaorang pegi ke Pasar Seni pulak. sebenarnya orang atasan yang decide nak buat kat sini konon2 ramai orang la kan. =.=. ye memang ramai orang tapi orang ASING! mat2 bangla,nepal, indon semua ada la. mix gitu jie. tambah2 kat situ stesen bas dan LRT so mestilah ramai orang rushing kan. macam mana nak kutip derma tuh? walaupun macam impossible tapi alhamdulillah we did it! berjaya jugak kutip derma walaupun nak dibandingkan dengan waktu kitaorang buat kat Taman Tasik Titiwangsa yang lagi best.


menurut Bambang, waktu nak minta derma tu, ada jugak orang yang mintak derma kat diorang. apa kes? huhuhu. tapi kat Pasar Seni lagi banyak cabaran gila2. aku berjumpa dengan orang yang tak siuman, orang yang GS *gila s**s* euuuu. aku tak perasan kot. waktu aku pegi kat banner dengan Ieka, tiba2 ada uncle ni lalu, so aku senyum je la. konon2 buat baik kan tanpa menyedari keadaan dia ketika itu. then dia terus stop dan tengok aku. Ieka dah blah balik khemah, so aku pun slow2 blah pegi khemah. tapi dia ikut weyhh!!!! uwaaaaa! takuuuut! TT aku terus jalan masuk khemah pegi kat Kak Aidaah dan Wady. nasib baik dia tak masuk khemah just dia pusing2, kejap ke belakang khemah kejap ke depan. ya Allah takut i jie! lepas ni tak nak dah senyum kat sapa2!!!! Ieka cakap lepas dia berhenti, Ieka perasan zip seluar dia tak tarik, sebab tu dia blah. hukhukhuk.


overall everything ok. tapi memang mencabar gila kat Pasar Seni tu. uuuuuuu.

Ieka eksyen je sebenarnya tu. ala ala Yuna. huh!


sesi bergambar semua orang yang terlibat


walaupun kutipan derma tak la sekencang macam kat Taman Tasik Titiwangsa, tapi Alhamdulillah, ada jugak yang sudi menderma. semoga Allah membalas budi baik diorang.

gambar di bawah ni tiada motif sebenarnya, sebab ini blog aku so aku nak boh gak gambar2 aku. kalau tak jiwa aku tak tenang. ahakz!








Notis: tunggu sambungan seterusnya aktiviti di kolej!



No comments: