Friday, September 24, 2010

aku pohon kekuatan Ya Allah!

doa aku tak dimakbulkan Allah. tak pa. mungkin Dia lebih mengetahui apa yang berlaku. ada hikmah disebalik semua benda ni berlaku dekat kami sekeluarga. sedih memang sedih sampai aku tak boleh duduk sorang2, nanti mesti aku menangis.

tapi aku kena kuat depan semua orang. terutama depan keluarga aku. its just temporary seperate, not eternally yet. lets pray we'll back together soon ya! i love u all my family. <3<3<3

to all my friends, aku perlukan kekuatan nak face semua ni. tolong SUPPORT aku. aku tau korang tak kan biarkan aku sedih sorang2 kan. i love you all because being here for me. <3<3<3








"Ya Allah, Kau berilah kekuatan kepada kami sekeluarga untuk menghadapi dugaan yang Kau berikan ini. Aminn."


Notis: dont ask me why.


2 comments: