Friday, September 24, 2010

snap! snap! snap!

mesti korang perasan kan, blog aku kurang ada gambar. tulis je macam karangan budak sekolah menengah. tsk. aku kan seorang yang pemalas. tambah2 lappy kesayangan aku ni, cik Acer, mana ada bluetooth device dalam dia. kena transfer guna kabel. dah la handphone kesayangan aku ni (ye! aku memang sayang harta benda aku, adakah anda jugak?) susah sangat nak di detect oleh lappy aku. sabar ja la. kadang2 kena bertarung,bergelut,berperang semua baru lah boleh sambung ke lappy bagai. tsk. sedih gilak!

tapiiiiiiiiiiii sekarang dah tak susah lagi. kalau macam korang yang asyik susahkan diri nak tangkap gambar pastu nak crop pulak, banyak keja oh! tengok macam aku ni, lepas aku jumpa satu benda ni, terus rasa best macam tengah terbang pusing2 Bumi. ceh! hiperbola gilak ayat itu. kalau aku jumpa gambar yang best2 waktu tengah surf internet ke, blogwalking ke, apa ke, aku boleh terus snap kat screen. haaa. terkejut tak? terkejut tak? sila terkejut sekarang jugak aku nak tengok! =D

mai! mai! kita usha dulu apa kebenda tuh!


first time guna benda tu, try kat FB Siha la! oopps! Mariyam Nasiha la. =.='


cuba lagi sekali!

tak boleh tengok penuh2, nanti korang nak ngorat abang aku lak. mana bolehhh!

artistik tak? tak pun ar'teruk'tik?


akhirnya! aku nak tunjuk kat korang, ni la one of my wallpapers. gambar abang2 aku la! sila jangan termuntah sekarang kat blog aku!



korang dah tau ke benda apa tuh? tak dapat tembak lagi? aiyoo! bak kata BIOL- pending betul.
itulah software terbaru meyh! aishh~ aku jugak nak kena bagitahu jawapan. penat nokk!

SnapIt Screen Capture 3.7.9876

nak cuba jugak ke'best'an yang aku alami sekarang? sila jangan segan silu malu2 hamster tutup muka dengan bantal bucuk, masuk laman web ni untuk maklumat lanjut. masuk sekarang jugak!
klik di sini.

p/s: for those yang nak review this thing in any fb/blog/twitter/forum, jangan rasa malu2 cicak send email kepada julia.taylor@digeus.com untuk mendapatkan licence of registration for freeeeee!!!! percuma weyh percuma. dan dan dannnn jangan lupa send ke dia link yang korang buat tu ya! =)

2 comments:

cikdot said...

woshh! tengs bebeh. bru tahu nih. :D
nak try link jap.

laila latif said...

try la. haha. tp aku xpndai guna lg.
pic pon snap xbtol.
huhu