Tuesday, July 27, 2010

hepy besday DOt yg ke 20!!!


hari ni birthday Dot. kawan baik aku masa kat matrik dulu. kami sama2 budak PDT, then masa masuk PST dapat satu praktikum sekali. hehe. dulu masa PDT aku tak cakap dengan dia sangat, ye la dia tak sama kelas dengan aku, but kuliah sekali. tapi nampaknya kitaorg memang dah ditakdirkan untuk bersama. cewwwah!!

Dot ni la teman aku untuk ponteng kelas selalu. haha. tambah2 masa dah nak final sem 2 kan, uishh lagi la ligat ja. sama2 paham isi hati masing2 tak nak masuk kelas. lepak kat library, oops silap. study kat library la. selalunya Tiqa sorang ja yang baik masuk kuliah. haha.

then aku ingat lagi, selalu kalau assignment Maths ke, tutorial apa2 ja, kuiz ke, report lab ke apa ke, selalunya kitaorg akan bahagi2kan tugas. ala macam Dot copy assignment Math dari kawan dia, so dia akan bagi kat aku dan Tiqa untuk copy assingment Math tu bersama2. Dot selalu akan cakap, ' aku memang copy assignment ni untuk korang tiru'. haha. baik kan dia. sama la kalau nak kuiz, kitaorg akan bahagi2kan tugas sapa kena study tajuk ni, sapa yang kena study tajuk tu, then masa kuiz kitaorg akan duduk sekali. so sapa yang dah study, akan duduk tengah2 sebab lagi 2 orang akan duduk kiri kanan nak meniru. so kalau tiba2 tiga2 orang tak study, berserah kepada nasib je. eh takkkkk.. tiru junior2 lak. haha.


dannn kitaorg 2 ni tengok citer Korea- Youre Beautiful. hero nombor 2
dia, Shin Woo oppa memang sangat la kiut. tapi Dot dah cop awal2 dah dia nak kat Shin Woo tu. huh! perlu ke? haha. nak jugak kan rebut dengan aku. haha. Dot ni sebenarnya sangat la baik. sangat2. hati dia ni lembut sikit. huhu. sensitive jugak. haha. tiap2 hari dia selalu citer pasal roommate dia yang ada masalah sikit ni. huhu.


Dot ni suka menyanyi tau. dia pernah masuk KMPP Idol. wala
upun kalah tapi aku tetap sokong ko Dot! tu la kalau ko buat group sekali dengan aku konpem menang punya la. hihi. oh sebenarnya entry aku hari ni bukan nak citer pasal perangai si Dot ni tapi nak wish happy birthday kat dia je.


eh Dot! ko dah masuk 20 la. haha. nak gelak kat ko. so jangan lupaka
n pencarian jejaka idaman ye. best gilak aku rasa dapat kawan dengan ko, dah tu dapat sama U lak tu, walaupun macam susah nak jumpa tapi kita still boleh jumpa. kan?kan?kan? haha padan muka ko Tiqa ko dok jauh pastu jangan nak buat2 sedih aku kurang menggedik dengan ko ye. hehehe. aku harap Dot, ko happy selalu tau, kalau dah jumpa somebody tu gitau aku dulu tau! Tiqa tak pa nombor 2. haha. sebab dia dok jauh. hahahha.




tengok tu Tiqa nak gak menyempit kan. hahahahaha~


Notis: kita kawan sampai bila2 kan? hehe. sayang kamoo!!! <3

2 comments:

cikdot said...

THANK YOUUUUUUUUUU SYG! AKU SYG KO SMPI MATI.
KAWAN SMPI MATI OKEH. ;)

terharu n tergedik gedik bce entry ko nih.
menangis! hahah.

laila latif said...

ko terharu eh?? hehe.
ni je la hadiah aku untuk ko. duit ptptn xmasuk lg so xdpt nk beli hadiah utk ko. hahahaha
=)