Tuesday, July 13, 2010

part 2~


aku sebenarnya plan nak post entry pasal life aku kat UM masa orientasi mengikut hari tapi disebabkan aku malas nak menaip. so aku pendekkan dan aku letak pic je la. haha.
nampak sangat pemalas anak Pak Latif ni. huhu
Minggu Haluansiswa yang hectic sebab jadual ketat gilak, PM (Pembantu Mahasiswa) bagi masa untuk makan, sembahyang, bersiap hanya 30 minit! 30 MINIT ye! aishh~ nak mem'buang' pun tak sempat tau sampai ada orang sakit2 menahan buang air besau. ala senang kata sembelit la then baru la diaorg kesian sikit. haha.
mula2 kan memang aku tak la suka sangat sebab sikit2 kena buat cheers, then nyanyi lagu sambil buat2 gaya. memang nyampah sikit. tapi dah lama2 buat rasa best lak. dan sekarang ni even dah habeh orientasi aku still rindu nak buat cheers. malam penutup tu kan aku rasa sedih dan sebak je sebab after that dah tak boleh buat cheers + nyanyi lagu. haha. lame gilak! argh! biarkan.
then aku ingatkan PM kolej aku ja yang garang2 sebab bila berkumpul kat DTC aku tengok PM2 kolej lain macam happening ja. tapiiiiiii rupa2nya PM kitaorg la yg paling sporting. haha.
so kalau kita ingat kita ja yang alami kesusahan sebenarnya ada lagi yang susah dari kita. haha. bermadah2 lak kau Laila!
oh oh oh! lagi satu, sepanjang Minggu Haluansiswa, aku paling tak suka tengok Biro Disiplin. haha.
sebab 1st diorg memang garang la kan dan tak SENYUM langsung. ok la yang lg 3 orang tu ada gak la aku nampak diorg senyum but Ketua Biro Disiplin (Chinese Guy) TAK senyum langsung! masam je muka. then malam last orientasi, then tiba2 dia cakap, ' kamu tau tak saya kena tahan senyum satu minggu ni?, susah tau tak' so kitaorg pun dah sorak2 then suruh dia senyum. haha.
best2. then PM2 under Biro Disiplin pun gave a talk about why they became so masam kan. haha. semuanya lakonan semata2.
after that PM2 semua buat cheers thank you untuk kitaorg sebab diorg cakap kitaorg saaaaaaaaangat best! saaaaaaya suka! (bak kata PM Lily).termasuk la Ketua Biro Disiplin- PM Ng pon buat cheers joget2 gak.
oh! kitaorg punya cheers banyak gilak + best2. so bila kat dalam DTC, setiap kolej akan presents cheers utk kolej masing2. then kitaorg sap2 la kan. ala lawan2 cheers. memang best la. haha.
sampai tak ada suara la sakit2 tekak semua menjerit2 buat cheers, CL-cheerleaders pon dah hilang suara. haha.
ok kat bawah ni aku nak letak pic la kan. hehe.. tengok je la malas dah nak menulis.







malam last. PM2 semua tengah nyanyi2.

budak2 laki sel aku, yang depan sekali,ala yg depan budak pakai spek tu ketua sel aku + CL.
nama dia Afiq-mix cina, nama bapa kitaorg sama. saja ja aku nk ckp. huhu

kiri- Kyu, kanan- Arman. dua2 org masuk air.

aku nak candid pic dia, dia pon kalut nak candid aku. aishh~

telur yang tak berjaya dipecahkan. haha.


masa UM cares

taklimat dengan PALAPES,SUKSIS, kitaorg kena dok atas

budak2 kolej aku kat dalam DTC

yang ni Kyu punya. saja ja aku curik sebab nametag tu Korean name- Kim Hyun Joong- ahli SS501





Notis: saaaaaaaya sukaaaa!!!!

No comments: