Saturday, October 30, 2010

birthday bash!

30 Oktobeer 2010 genap la seorang hamba Allah ni berumur 20 tahun
tahniah diucapkan kepada Noorsyafieka Bt Bera!
planning nak prank Ieka @ Bon memang last minit.
malam semalam baru beli telur, tepung dah ada.
Syiqin pulak top up dengan air sabun berperasa Daia.
perghh! memang wangi la.
oh oh oh! Syiqin gak topup tepung dengan serbuk kari
memang bertambah pergh pergh pergh! la kan.
dah macam bau cucur ikan bilis dah ni hah.

so misi seterusnya, nak bawa Bon keluar dari bilik.
plan telah disusun sebaik2 mungkin iaitu:

  • nak pergi warung, lepak2 sebab lapar
  • oh tak jadi la lepak kat warung kolej kita
  • marilah kita mencuba warung KK3 pulak. Ayin kata sedap
  • kita pergi naik kereta Boboy, so tak payah jalan kaki.
  • alaaa kereta Boboy park kat atas la. kena naik sana.
  • pada masa yang sama, geng2 lain telah standby menyorok di belakang kereta
  • serangan bermula!!!!

mula2 nak ajak Bon keluar agak susah.
dia kata Boboy tu dah sawan ke rajin nak pegi KK3 ? *terpaksa sawan weyh!*
dia dah mula syak. aku pulak terpaksa menipu sebab nak menjalankan misi.
nasib baik penipuan aku berjalan dengan lancar. tiada gelak ketawa. *my friends tahu aku tak boleh menipu sebab nanti aku gelak2*
dan akhirnya....
.
.
.
.
.
.
.
.
jadilah seperti ini....


dah bersiap lawa2 dah nak makan kat KK3 tapi kita makan telur + tepung berkari dan minum air sabun dulu ye.

dah habis 30 biji telur selamat di'frisbee'kan, baru Bon teringat, "eh asal aku sorang je yang kena?" dan Bon mula mencari mangsa. walaupun telur dah habis tapi saki baki dibaju masih boleh diharap. mangsa pertama adalah Fatan! XD

yang kedua adalah aku selepas kali pertama diattack berjaya melepaskan diri. amboi Boboy seronok nampak?
masa aku tengah diseksa, Bambang bersuara,"eh cepat2 semua masuk tangkap gambar!"
=.='

akhirnya jadilah macam ni. bapak selekeh gilak! Ayin masih tak berani nak dekat2 sebab masih trauma dengan kejadian masa birthday Eddy. ala kau ni bukan pakai baju Mashi Moshi bagi pun! =D

a kiss from Bon =*

AGANES!!! * supposed is AGNES taken from My Boss My Hero*
apa2 je la budak2 dua ekor ni. =.='


akhirnya! dah habis. Ayin dan Arif memang dah lesap sebab tak nak mengotorkan baju. tengok Syiqin pun teragak2 nak dok dekat. haha. Boboy seorang yang sengal. tiba2 baik nak tolong lap kan baju aku yang kotor, tapi rupa2nya dia nak lapkan tangan dia yang penuh bersalut tepung dan telur kat aku! huh.



dah habis sesi menguli tepung bersama telur.
melepak kat warung pulak. warung kolej je. haha
Bon je yang tukar baju, mandi semua sebab dia yang paling teruk.
aku dan Fatan bantai je pergi warung dengan selekeh bertepung2 semua. lantak.
lepas tu Bambang yang tolong orderkan makanan. hehe. thank you my son!


muka Arif sangap nak main game

aku makan megi kari walaupun dilarang oleh Fatan sebab dah nak exam. alaaa Tan lama tak makan ni. oh dan seperti biasa, makanan ku makanan Ayin dan Bambang jua.

dah tak payah nak cover cun dah. ni la muka aku yang selekeh. nak reject pun reject la. tak kisah! hahaha.


last but not least,

HAPPY 20TH BIRTHDAY IEKA!
mAy Allah bLeSs u aLWayS!


Notis: lapar kek!

No comments: