Thursday, October 28, 2010

tiada penyesalan

aku sendiri
ditinggalkan dan meninggalkan
maaf ku pinta

aku meninggalkan kamu
maaf ku pinta
kamu bukan jahat
tetapi hati ku masih belum kuat untuk bersama kamu
mungkin kita tidak ditakdirkan
aku tidak bisa memaksa hati ku untuk kamu


kamu tinggalkan aku
terima kasih atas perlakuan kamu itu
aku amat hargai
terima kasih atas segala galanya
aku tahu kamu bahagia bersama yang baru
walaupun aku masih sendiri
tapi aku amat bahagia sekarang
aku lebih rela sendiri dari menjadi mangsa kecurangan dan tidak jujur lelaki
segala kenangan kita telah lama terpadam
segala perasaan kita telah lama berkubur

sesungguhnya aku tidak menyesal
aku lebih rela sendiri
berteman kawan-kawan aku
daripada menjadi mangsa lelaki yang berhidung belang
tidak pandai menghargai perempuan
aku dah cukup letih dengan permainan kamu


ya aku percaya cinta kepada Allah lagi bahagia



Notis: terima kasih kerana pernah hadir dalam hidup aku.


p/s * sory post entry jiwang. sekali sekala nak melepaskan gian sebab lama dah tak buat benda ni. hehehe.