Sunday, October 31, 2010

ronggeng si biol

study week sudah start! study week = kena study
tapi bagi aku, study week = qada' tidurrrrr + online + bersenang lenang
sebelum aku menulis entry ni, aku dah tanam tekad kat dalam hati
nak start study lepas sembahyang Zohor
Alhamdulillah. dah habis sembahyang tiba-tiba terpegang la pulak lappy
aiyark! tak pa online kejap pastu nak study.
Oh My Junsu! ngantuk la pulok.
ish3! terok betul anak sapa la ni hah halau lekaih!

oh aku nak cerita, semalam aku keluar berronggeng dengan half of biol.
*eh yang tu pun kau nak cerita ke?* - *blog aku suka hati aku la kalut ja!!!*
semalam kan birthday ieka, dia ada ajak aku pegi Mid siangnya.
tapi aku malas sebab nak hujan pastu nak kena siapkan nametag JKKK tuh.
tiba2 malam dia ajak keluar nak pegi tengok midnite movie.
aku ok je sebab memang bapak boring kott!

then ajak yang lain2. Bambang tak nak maybe penat tangkap pic adik dia kat KLCC.
Ayin tak nak, tak dop pitih.
Syiqin balik rumah nenek dia.
so Fatan dengan Arif je la yang join. Arif tetap gagah walaupun selsema.
Boboy kata hari ni dia demam! huhu.

keluar dalam 10ish. lapar bangat sih!
so decide nak pegi Murni SS2 walaupun tau probability nak dapat seat macam susah je.
dah sampai sana memang fullhouse gilak2 la.
tapi tunggu jap then dapat seat. yay!
aku order spagetti carbonara dan air I Love You.
sweet kan nama air tuh? shweet shangat ! awww! ahakz.
ieka order nasi goreng seafood tongkeng dan air I Kiss You.
Fatan pulak spagetti bolognaise dan 3 layer tea.
perghhh! mantopppp!
portion dah la banyak. ponuh porut den ni hah.


Fatan punya spagetti bolognaise

nasi goreng seafood tongkeng. banyak gila! nampak macam sikit, tapi bila dah start makan memang serius banyakkkkkkkkk gila!

saya punya spagetti carbonara! tapi aku lagi prefer spagetti bolognaise. last2 sekali aku habiskan nasi goreng ieka, ieka habiskan spagetti aku.

I Kiss You

I Love You bebeh!

ching ching alexander! chef two in da house!

sanggup bersusah payah mengambil kereta dan berulang alik dari tempat keja laki dia ke UM semata2 nak merealisasikan plan on the spot semalam. credit to Ieka!

dah habis makan, jom pegi destinasi lain pulak!


mula2 kan decide nak tengok midnite movie kan.
then sampai sana, tak ada movie best.
citer Red, Fatan dah download so buang duit je kalau tengok.
lepas tu nampak Cosmic Bowl cam meriah je.
eh buka lagi ke? so Fatan pegi check.
yay! buka sampai pukul 2am. tunggu lagi, kita serbuuuu!
semalam Cosmic Bowl tutp lampu, so kitaorang main ala2 glow in the dark la.
perghh! cun!




pemenang tempat kedua

pemenang tempat ketiga

muka habeh bangga sebab juara

muka kekalahan

cover album tarian tommy -tommy


then lepas main boling, ieka ajak pergi lepak kat Kerinchi.
so lepak2, semabang2 sampai tak sedar dah pukul 230am
so aku pun dah ngantuk , jadi marilah kita pakat2 lincah balik ye.


Notis: asyik keluar je, pitih pun keluar jugak! T.T

2 comments:

Mohd Bambang Bin Mualip said...

pitih x de weyh!!haha

laila latif said...

tggu sem 2 kita ronggeng ag! haha