Saturday, October 23, 2010

kenapa perlu berblog?


nowadays, semua orang ada blog. mostly students la.
kenapa ek? nak dapatkan side income from Nuffnang?
ekk????
banyak jenis blog ada sekarang, macam2!
macam2 means macam2 diorang buat untuk naikkan traffic diorang.
at once sampai jadi kontroversi. erkk?

bagi aku, aku saja je buat.
at first aku buat blog just nak rant out all my feelings outside inside. nobody knows about it.
saja je. because all the secret things yang tak boleh nak cakap kat orang, atau malas nak cerita kat orang.
but once you have a problem you have to let it out kan.
so this is one of my medium nak let all my problems out plus nak cerita what excited things happened to me.



tambah2 sekarang ni kan dah terpisah jauh dengan semua sayang2 aku kan.
dari yang sekolah dan matriks.
uishh kalau ada something yang best sampai boleh buat aku gelak berdekah2 atau gedik2 sepanjang hari harusla cerita kat sayang2 aku tu kan.
so tak kan la nak call sorang2. ponat den!
at last aku decide nak open this blog untuk semua sayangs aku. acecece~

jadi nanti kalau sayangs aku atau kawan2 aku atau kawan kepada kawan aku atau kawan kepada kawan kawan aku atau....... eh kau berapa banyak kawan daaa kau nak mention..
ok stop! sambung balik.
jadi nanti kalau diorang nak tau perkembangan anak Pak Latif ni boleh je masuk kat aku punya blog.
haaaa... kan senang. siap aku letak gambar lagi.
kalau story mesti tak ada gambar kan. hikhik.
sayangs aku semua dah tau aku ni memang kaki bercerita, berleter,potpetpotpet,nyanyi2.
kalau nak bercerita dengan tangan2 sekali naik.
biasalah anak mami kan. ehhhhhh??? anak mami ke kau? menghelippppp!


dan dan dannnnnn mostly kawan2 aku semua dah canggih manggih dan dah maju ke depan (bukan PJK - perut jalan ke depan tu tapi dah maju dari segi teknologi ok)
so memang senang la diorang nak tau perkembangan aku.
handphone bagi aku macam tak berguna je sekarang.
nak contact apa2 semua guna Facebook je.
jimat pun jimat, ye la guna Wifi UM ni.
walaupun kadang2 problem bila nak weekend je tapi KAU la penyelamat aku waktu keboringan tau tak? tau tak? dah tau? sila terharu sekarang! =p

so aku boleh buat kesimpulan yang aku buat blog bukan nak dapat duit dari Nuffnang, bukan nak dapatkan banyak followers mencecah berjuta2an, bukan nak dapatkan traffic yang tinggi tapi just nak story kat kawan2 aku semua apa yang jadi kat aku so diorang boleh selalu tau perkembangan aku. sekian terima kasih! *kau ingat kau femes ke Laila semua nak tau perkembangan kau hah?* =p


sooooooooooooooo, nak tanya dah ni, kenapa korang buat blog?? jawap ok. aku tag semua followers aku AKA kawan2 aku. hahhahaha


Notis: rant out Laila!

No comments: