Wednesday, October 20, 2010

jejak kasih bersama abang-abang ku

entry yang lama aku ada cerita yang aku punya la tergedik2 nak pegi tengok konsert JYJ tu kan?
haaa... aku dah pegi dah! harus la berseronok. yeeehhaaaaaaaaaa!!!!
memang agak rushing la pagi 17/10/2010 tu sebab dah deal dengan Edy nak keluar pukul 10.30
aku pulak lupa yang perjalanan aku nak ke stesen U sebenarnya kena melalui pelbagai rintangan dan halangan.
memang agak terlambat sikit..
berkejar2an pegi Stesen LRT, naik Monorail pulak.
at last sampai gak.


masa nak tunggu monorail,jumpa pulak sekumpulan abang dan kakak2 .
diorang memang nak pegi sana jugak.
macam mana aku tau diorang nak pegi sana gak?
haaaaa... sebab aku nampak diorang pakai baju warna merah yang menandakan 'Kami Adalah Cassiopeia"
senang cerita la ada tulis kat baju diorang. hahaha.

dah sampai Stesen Hang Tuah, call Edy. met her up there.
jalan pegi Stadium Negara.
mak aihhhhh!!!!!!!!! ramai gilak!
90% fans semua pakai baju merah. memang tema peminat DBSK ni warna merah. official beb!
Edy je yang tak pakai. saja je padahal dah janji nak pakai merah. grr! grr!
tunggu kat luar pagar lebih kurang setengah jam kot. then masuk kena tunggu depan Entrance Door lak.
sementara gate nak buka, memang gilak shopping la aku kan. beli towel,tag,lightstick merah.
berhabis nak dekat rm50. last2 nak balik tak da duit. hahahha.
padan muka kau Laila! oh thanks to Kak Qis, nanti saya bayar tambang monorail ye! hikhik.


oh nak cerita benda best. masa bersesak2 nak masuk after gate buka tu.
aku tak perasan bila masa pulak aku TERgrab orang punya towel.
cun pulak tuh. Cassies punya towel.
aku sedar2 je tangan aku dah ada benda tu.
terpinga2 gak la aku kan. aishh.. sapa dia punya pulak ni.
tapi memang dok elok je kat tangan aku macam towel tu yang aku punya. haha.
tak apa la rezeki aku kan. Alhamdulillah.

hah yang ni la towel jatuh dari langit tuh. tiba2 je ada kat tangan aku. rezeki kan. Alhamdulillah.
=D


walaupun aku adik diorang tapi still kena beli tiket tau. tapi lepas tu diorang kena belanja aku la.
hahahaha. matik la kau perasan gilak!



tunggu kat luar entrance door 2 jam lebih kottt!
memang panas cuaca dan panas kat hati la kan.
diorang agak lambat sampai sini.
pastu nak buat soundcheck lagi.
kitaorang dengar je dari luar diorang buat soundcheck.
siap nyanyi2 lagi follow diorang.
memang best!


simpan semua barang berharga takut hilang termasuk towel yang baru dibeli. ehem.

yang ni towel yang aku beli sendiri. mahal tau tak. tapi chomel kan? kan? kan?
cepat cakap chomell!!! towel ni la peneman ku tido malam. hekhek

tag dan redlight stick

sticker dapat masa beli redlight stick. ehh kira beli gak la menatang ni. huhu.



dah boleh masuk harus lah lompat2 kegembiraan kan.
even beli tiket yang paling murah tapi tak apa.
Kak Qis memang cari tempat yang paling sempoi punya.
memang clear habis la.
lagipun buang duit je beli tiket VIP bagai.
dah la sesi fotografi 10 peminat per photo.
buat pe weyh??? baik tak payah.
lagipun showcase je. so diorang agak rushing sebenarnya nak pegi temapt lain lak.
nanti diorang datang balik buat konsert.
mesti datang punya sebab diorang dah janji dengan aku nak datang balik.
ececece. hah mesti nanti aku beli VIP punya la. jangan risau.
nak dok sebelah2 je dengan diorang.

posing2 dulu before start.

yay! dah start. rasa nak nangis aku. tengok diorang memang betul2 depan mata aku. jarak beberapa meter je. T.T
harus ok keluarkan jeritan sampai aku tak dengar langsung suara aku sebab orang sebelah aku pun menjerit. ceh!

stadium tu memang penuh dengan jeritan orang je. serius. ok jeritan aku sekali la. harus punya la. memang mantoooppppp!!! Jaejoong buat hip dance la pulokk!!! aaaaawwwww!!! shekshi lorh. T.T

second session. dah tukar baju. but maintain hensem lagi.

kat dalam stadium. aku berpuas hati dapat buat red ocean walaupun tak penuh sangat stadium tuh. i love red ocean!

micky cakap, 'thank you because always keep the faith in us'. eh of course we do la. 3 of you plus the other 2 (T.T) are awesome man!!!!

penat tunggu kat depan entrance harusla tangkap pic kan. tanda sokongan yang tidak berbelah bagi. perggghhh!

hah tu la towel yang aku beli. tiap2 malam aku peluk towel tu. verangans aku peluk diorang la. hahahaha. tak boleh blah!

'Malaysian girls are hot la!' , ' I LOVE YOU la MALAYSIAN!'. kembang jiwa aku dengar diorang cakap tu. hikhik. Serena C ajar diorang cakap Malaysian English punya thats why ada laaaa... chomell changat! I LOVE YOU TOO laaaa!!!


during press conference. they said,' Aku Cinta Padamu laaa'. awwwwww sho shweet!!!


Notis: tak sabar nak tunggu diorang datang lagi! Saranghaeyo!!! <3<3<3

No comments: