Saturday, October 9, 2010

jamuan raya yang tak berapa umppphhh!

makan makan dan makan!
aku dan makanan tak dapat dipisahkan.
dimana ada makanan disitu ada aku.
hidup untuk makan!!! eh eh silap pulak. makan untuk hidup.
selagi boleh makan, makan je sementara masih sihat walafiat untuk makan.
nanti dah sakit tak boleh. huhu.

malam rabu lepas, kolej ter'cinta' aku ada buat jamuan raya la kunun kan.
banyak makanan!!!!! yang tu yang penting.
ada gerai2 nasi beriani, kebab, mee goreng, kuetiau goreng, bihun goreng, yong tau foo, steamboat, minuman, kambing bakar. eh tak tak daging kambing bakar. hah baru betul.
aku sempat makan kuetiau goreng, air, daging kambing bakar, kebab.
itu jeeeeeeeeeeee aku makan.
bukan diet ek. tapi makanan semua dah habis waktu aku nak pegi ambil.
nak tau kenapa? sebab seeeemmmuuuuaaaaa orang pegi serbu itu gerai2 semua sampai makanan dah licin meghelip tak sampai sejam. huh!
makanan yang aku makan pun bukan aku yang berjaya ambil, tapi semua kawan2 aku. huhu
sedih nokk! baik tak payah buat jamuan raya! huh!
saya tak puas hati! jamuan raya kat KMPP lagi best! boleh pegi melawat open house praktikum lain. cuci2 mata. best sangat sangat tau tak. =(


before start majlis. harus ambil pic dulu. harus itu.

dengan ieka ni hah.

kuetiau goreng. tsk! nasib baik sedap.

tekun tak cik bon kita makan? haha. hp mesti ada punya as prop.

hah ni lagi sorang. syiqeen nama dia.

dah habis makanan dibedal. tengok ieka dok 'zikir' lagi dengan hp. huhu

oh My Jaejoong! Boboy nak transform la pulokk. mak tiri bwg merah bwg putih gituu.

tiba2 la pulak kan jadi photographer. ching ching alexanderrrrr!


at last, tggl yg ni je hah. yg len2 sume dah lesap main handball. huhu



Notis: KK8! teruskan usaha anda menjadikan jamuan raya tahun depan lagi hebat dari ini. saya tahu anda boleh melakukannya!

No comments: