Friday, October 1, 2010

O.M.G! O.M.G! O.M.G!

tengok banner blog aku. nampak tak? hah yang mana? ala yang gambar aku dengan abang2 aku yang lain mak lain bapak tu. yang hensem2, comel2 macam adik dia jugak ni. oppss!
dah tengok? bagus!

kenapa aku suruh tengok? suka hati jantung aku la nak suruh korang tengok! haha. ok stop!
kalau korang ni peminat setia Korea macam aku ni, mesti korang dapat tau pasal aktiviti seni diorang kena stop kejap sebab ada kes mahkamah yang telah difailkan oleh Junsu, Jaejoong dan Yuchoon. stop kejap je, bukan dah berpecah macam setengah orang kata tu! berani cakap diorang dah berpecah, aku sekeh sorang2. grr! grr!

so, Junsu, Yuchoon dan Jaejoong (JYJ) ni buat aktiviti seni diorang sendiri without lagi dua orang tskk! sedih aku. so the point is yang aku nak cerita sebenarnya sampai post entry bagai ni adalah diorang ni nak datang Malaysia. yang bermaksud nak datang ke negara aku! eh negara korang gak. lupa lak. ahakz!


kedatangan diorang ni sempena JYJ New Album Showcase Tour 2010 pada 17hb Oktober 2010 bertempat di Stadium Negara Kuala Lumpur pada pukul 2 pm. waktu Malaysia ok. bukan waktu Korea. nanti tak pasal2 tak dapat nak tengok lak. dan sapa2 yang rasa, 'eh hensem la diorang ni, nak pegi la!' hahhhhh... boleh la usha2 sikit laman web ni. tekan kat sini.

bagus2! aku pegi ke tak? insyaAllah, aku tengah berusaha sehabis gigih dan gedik ni nak dapatkan tiket tu. so kalau ada rezeki, dan urusan nak pegi beli tiket tu dilancarkan oleh Allah SWT insyaAllah nanti nampak la muka aku kat sana. ceh macam kau lak nak perform kan Laila! =D

oh sebelum beta menghentikan entry ini, besar hajat beta ingin menunjuk-nunjuk gambar kekanda2 beta yang perghhhmasyukkkmengancamhensemmmmcomelllllwooowwww tu kat rakyat rakyat beta sekalian. ehem ehem.. besar mandat kau ye Laila. mesti punnyaaaaaa!!!







Notis: sapa2 yang baik hati jantung hempedu limpa semua la yang nak bagi tiket free kat aku amat dialu2kan ye! =D

No comments: