Monday, October 4, 2010

mesti punyeeeee puunn!

dinner hari ni kat DM agak best mungkin sebab lauk ayam goreng hari ni macam lain sikit. selalu ayam goreng makcik2 tu masak macam KFC punya. tapi kali ni lain sikit. hmmm tak tahulah nak describe macam mana. biar je la. XD

second best masa dinner tadi adalah pengumpulan beramai2 geng BIOL @ anak2 aku macam masa bulan puasa dulu. lama tak ada suasana macam tu. ye la ada yang keluar, yang diet (eh pernah ke budak2 BIOL ni diet? huhu), yang dah makan awal tak tunggu yang lain dan dan banyak la yang2 nya. tapi cuma Ieka je yang tak join tadi sebab dia keluar. hehe.

kalau nak tahu tiap kali aku makan dengan diorang, mesti akan tersedak, kadang2 sampai tersembur punya la. mesti punya! dan dah hari ni dinner sekali, tambah2 dah lama tak makan sekali dengan anak aku yang sulung tu - si Ayin- aku mencipta rekod, aku tersedak + tersembur tadi. nasib baik sempat cover dengan tangan kalau tak sia2 je diorang semua kena 'belanja' dengan aku. haha.

as usual, kongsi2 makanan memang dah biasa. tambah2 pulak tadi aku ambil ayam goreng, lain dengan lauk diorang, memang muka2 excited je nak rasa kan. lepas aku bagi kat Bambang ayam goreng aku yang tak habeh tu, memang pusing satu meja la ayam tu bergerak. =.= tambah2 tengok Ayin makan macam nak telan je tulang2 ayam tu hah. Ayin.... dia memang...... hahaha.


teringat lak kenangan kitaorang keluar sekali beramai2 masa bulan puasa hari tu. ni yang nak letak pic ni.


I-City

muka2 happy dapat makan aiskrim sampai tak tengok kamera dah!

Bambang punya birthday. anak Merdeka ni!

ni la Syiqin - anak perempuan tunggal. haha


Notis: cepat la jamuan raya! nak makan puas2 ni.

No comments: