Tuesday, October 5, 2010

saya dalam dilema sekarang!

many things had happened to me lately.
macam2 benda kat otak aku sekarang. bukan pasal makanan ok! (hmmm..ye la yang tu pun termasuk jugak. hehe)
aku rasa aku perlu listkan apa yang menghantui aku sekarang ni.

  • dah dapat tiket ke konsert JYJ tuh! just counting days to go!
  • cuti nanti nak hantar service cik Acer tuh. RAM dia problem bak kata abang tu.
  • hah nak hantar jugak cik SE aku tu pegi kedai. mic + camera probs.
  • hmm.. nak makan.. mengidam macam2 dah ni.... =(
  • rasa nak sangat balik rumah. nak sangat3!
  • planning nak tukar hp flip LG tu, tapi tiba2 macam dah ok lak dia.huhu
  • hah! nak kumpul duit nak pakai braces. hehehe. nak kena tanya mak dulu ni!
  • nak kumpul duit jugak nak ganti mp3 aku yang hilang tu. =(
conclusionnya banyak benda nak kena guna duit kan?
adakah aku perlu hold dulu certain things yang tak penting sangat?
hmm... aku rasa nak sangat2 balik rumah sekarang! pastu nak makan banyak3!
aku tak kisah orang nak kata aku gemuk ke tembam ke apa ke. janji aku happy!




Notis: adakah jiwa saya tengah bercelaru sekarang??? hukhukhuk

2 comments:

cikdot said...

omaigod yang! u really bought the JYJ tix?? ahahaha.
gud luck babe. oh btw when is it ehh?

yeahhh. byk yg nak kne gne duit.
*i wanna replace cik toshi ni. ngehhh.

laila latif said...

yeah darl! kakak eddy tlg belikan. aku dh jerit2 dah wktu eddy call gitau. hahahha

time nak saving la, byk benda aku nak beli kot. baju la itu la ini la.

so skang tgh pikir nak dahulukan yg mn. huhu