Monday, October 11, 2010

pappa kau? pappa apa????

tadi usha satu laman web ni.
dia keluarkan satu senarai syarikat2 yang telah mendapat sijil halal dari JAKIM.
tengah tengok2, tiba2 ternampak nama syarikat ni.
PAPPAROTI(M).SDN.BHD.
korang tau tak benda apa tu?
tengok kat bawah ni hah
.
.
.
.
.

.


nilah dia. mexican bun. nyum3!


oh aku suka gilak mexican bun Papparoti ni.
kegilaan aku ni. family aku semua sukak inik.
tambah2 abang aku tu hah.
boleh berlaku pergelutan sebab semua nak makan lebih2 kan. hohoho
benda ni makan panas2, perghhhh! gila shedap shangat3.!
kalau aku kat Penang, aku selalu beli kat Jusco Bandar Perda.
kat situ je aku selalu jumpa benda ni.
kat KL ni tak tahu la kat mana. tak pernah jumpa pun. huhu

tiba2 nak balik Penang beli papparoti pastu datang KL balik. ok tak?

gambar kedai pun aku letak ni hah. motif? saja je gedix2.


ni la muka papparoti punya owner. ekkk?? hahaha. aku hentam je.


Notis: nak balik Penang! nak balik Penang!

2 comments:

NaniRostam said...

salam.kita dulu pun suka sangat papparoti...tapi sekarang jarang terserempak...so dah lama tak makan.....

laila latif said...

salam aunty. hehe. ha ah susah nak cari sekarang. kalau sy blk penang je br bley mkn papparoti ni.